Gå til innhold

Vasker din tenåring sine egne klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn skal begynne med det nå - han har fått nytt rom i kjelleren med eget bad og egen vaskemaskin/tørketrommel.

Han sukker litt, for ifølge ham er det ingen andre av hans jevnaldrende, hverken gutter eller jenter, som må vaske klærne sine selv.

Stemmer det?

Anonymous poster hash: 649c6...768
Videoannonse
Annonse
Skrevet

15-åringen her vasker sine egne klær og eget sengetøy.

Anonymous poster hash: 7b0d7...10c

Skrevet (endret)

Vi har bare et vaskerom og en maskin så da vasker vi selvsagt alle klærne samlet, samme hvem som eier klærne og hvem som setter på maskinen, men sånn som du skisserer deres løsning kan det jo fungere godt at han får ansvar for egen klesvask.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Jeg sluttet å vaske klærne til datteren da hun var 10. Så hun har vasket sine egne klær i 5 år. Hun har en dag i uken med vaskemaskinen og de andre bruker jeg den.

Anonymous poster hash: 5ac1a...3c4

Skrevet

Jeg sluttet å vaske klærne til datteren da hun var 10. Så hun har vasket sine egne klær i 5 år. Hun har en dag i uken med vaskemaskinen og de andre bruker jeg den.

Anonymous poster hash: 5ac1a...3c4

Oj, så bra! Jeg har en 10-¨åring også, men det har foreløpig ikke falt meg inn å la ham gjøre det selv. Men nå satte du meg på en idé...

HI

Anonymous poster hash: 649c6...768

Skrevet

Ja, fra de var 12 år faktisk :) Funker som hjernet det og kan forskjellen mellom hvitt & farget tøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...