Gå til innhold

67,1 kg.!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nok!Vekta går bare oppover!Veide meg nettopp og endte på 67,1kg.Skal i brylluo om to uker og tar med gleeede imot tips til å gå ned noen kg.til da.Er 164 cm.høy, føler meg ikke tykk, men hadde ikke skadet å få bort noen kg.tips?😃

Anonymous poster hash: 87ee3...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse styrketrening. 2 ganger om dagen

Anonymous poster hash: b99f2...b27
Skrevet

Sjekka bmi nå,24,9...går jeg opp noen gram nå så står jeg under overvektig!😫Styrketrening ja...nå har jeg ikke tilgang til treningsstudio, men er vell noe man kan gjøre hjemme...?kanskje bruke baby som vekt😂

Skrevet

Sjekka bmi nå,24,9...går jeg opp noen gram nå så står jeg under overvektig!Styrketrening ja...nå har jeg ikke tilgang til treningsstudio, men er vell noe man kan gjøre hjemme...?kanskje bruke baby som vekt

De beste øvelsene gjør du hjemme med egen vekt, treningsball etc. 

Søk på nettet! Masse du kan gjøre :)

Anonymous poster hash: b99f2...b27

Skrevet

Kosthold er det viktigste. Kutt ut søtsaker, kaker og brus hvis du spiser/drikker slikt. Spis mindre porsjoner av vanlig mat, og fyll opp med mer grønnsaker til middag, og mindre ris, pasta og kjøtt.

Skrevet

du er kjempe tykk gett, herregud snakk om og være hysterisk

Anonymous poster hash: 53a04...158
Skrevet

du er kjempe tykk gett, herregud snakk om og være hysterisk

Anonymous poster hash: 53a04...158

Hun får sikkert slankeoperasjon hvis hun søker om det, hun er jo tross alt nesten overvektig 😎

Anonymous poster hash: ecfb2...25a

Skrevet

Se deg i speilet! Henger valkene rundt livet? I så fall kutt ned på inntaket.

Er du slank rundt livet? Da skal du være stolt av formene dine!

Uansett så er tipset om styrketrening helt gull. Alle, tynne som tykke, bør trene styrke👍

Anonymous poster hash: d66f8...adc

Skrevet

I kurs om livsstil sier de alltid at trening ikke hjelper mye på vektnedgang ifht matinntak. Alt som slutter på "diett" fungerer kun når du er på dietten, men ikke etterpå.

Den beste treningen er intervalltrening. Finn en bakke eller lignende du bruker 2-3 min på å løpe opp. Løp opp (spurt) og gå ned igjen 3-4 ganger. Gjør du dette 3 dager i uken og spiser til du ikke er sulten i stedet for å spise til du er mett, går du fort ned i vekt

Anonymous poster hash: c7271...024

Skrevet

Trenger ikke være spydig selv om jeg vil ned i vekt!😉Jeg bruker M i klær og er helt normal kroppsform,smal midje,ingen valker som henger, men har aldri vært så tung som dette før...jeg er vant til å veie rundt 59-60 kg......dere høres bitter ut!😁

Skrevet

Og takk til dere som har svart meg på en ordentlig måte😊

Skrevet

Trenger ikke være spydig selv om jeg vil ned i vekt!😉Jeg bruker M i klær og er helt normal kroppsform,smal midje,ingen valker som henger, men har aldri vært så tung som dette før...jeg er vant til å veie rundt 59-60 kg......dere høres bitter ut!😁

Håper ikke du oppfattet mitt svar som spydig ( det var ikke slik ment).

Det høres ut som du absolutt bør være stolt av formene dine.

Styrketrening er bra for alle uansett kroppsfasong😀

Hilsen 08.58

Anonymous poster hash: d66f8...adc

Skrevet

Nei så absolutt ikke😃siktet til de to svarene over👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...