Gå til innhold

Vannkopper? Bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev her for en ukes tid siden om datteren min som hadde hatt feber i 3 dager. Og en prikk på fingeren og en prikk på låret. Det på låret var kun en rødt flekk og var borte neste dag (ingen blemme)

Hun ble feberfri men nå hoster hun og er forkjøla og enda ikke frisk. Nå har hun fått en ny prikk på siden av ryggen og en på rumpa. Den på rumpa er jeg 99% sikker på er pga bleia for slike får hun til stadighet. Men den på ryggen var ny.. i går så det ut som en kvise med hvitt innhold men i dag ser det ut som en vorte..

Jeg har selv blitt syk de siste dagene og har så hoven hals at det gjør vondt å bevege hodet.. Antar at jeg har blitt smittet av henne. Men jeg er ikke forkjøla. Kun vondt i halsen og vondt i ledd/muskler. Det har luktet veldig vondt av munnen hennes så har mistenkt halsbetennelse men hun spiser og drikker og ser ikke ut til å ha vondt.

Forstår ingenting. Hva kan denne prikken være? Hun har hatt noen få andre prikker som har dukket opp, men det har vært miniatyrprikker som ser ut som ligger under huden og de er borte neste dag.. Kanskje 4-5 tilsammen..

Skal ringe legen etterpå men tar gjerne noen meninger med meg herfra.

Anonymous poster hash: 58842...ed8

post-42-0-46360100-1434341513_thumb.jpg

post-42-0-94162700-1434341522_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mollusker?

Anonymous poster hash: aad2f...986

Skrevet

Mollusker?

Anonymous poster hash: aad2f...986

Ja det kan det jo være. Men det er ikke noe man får i forbindelse med sykdom? Eller?

Anonymous poster hash: 58842...ed8

Skrevet

ikke vannkopper i alle fall,min er akkurat ferdig med det

Skrevet

ikke vannkopper, tipper det bare er litt irritert hud. Ligner ikke noe jeg har sett i allefall. Her har ungen hatt en del prikker opp igjennom, men han har også hatt sykdommer som gir utslett og det er stor forskjell på om det er spesielle områder de kommer eller om det bare en her og en der. Jeg tror prikkene til jenta di er tilfeldige og ikke har noe med feber og forkjølelse å gjøre. 

Anonymous poster hash: 5dcdc...82c
Skrevet

Det ene bildet likner mollusker, mens det andre kan minnne meg om fugleloppebitt. Tricky...Har dessverre ikke noen gode forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...