Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig på svært slanke nesten vevre kvinner + krever litt høyde tror jeg..

Anonymous poster hash: 0c05b...1e8

Skrevet

Nydelig 😊

Skrevet

Takk for svar😊

Llikte den svært godt selv.

Om de syr den tilpasset og den er like fin i virkeligheten vil jeg høre om de har den i ivory.

Jeg er ganske tynn, bruker xs/str 32-34, så tror den vil passe kroppen min:)

Anonymous poster hash: 4db59...759

Skrevet

Nyyyydelig!! :) Om det er du som skal gifte deg: gratulerer på forhånd! :)

Anonymous poster hash: 7fc55...7f1

Skrevet

Helt nydelig kjole. Men skjønner ikke hvorfor man må være så tynn for å bruke den kjolen. Passer da vel fint til helt normale damer og. Jeg er bare 160 cm høy og veier 65 kg, men ser for meg at den kjolen hadde vært fin til meg. Jeg har veldig slank midje, store pupper og stor rompe. Synes selv jeg har en flott kropp, som kler det meste. Fordi jeg har slank midje.

Anonymous poster hash: dfb14...c0a
Skrevet

Det er et snitt som vil passe de fleste kropper det der. Ville gjort noe med ryggen om jeg hadde hatt valker på den da det ikke er særlig flatterende å vise frem. Økt lengden på ermene dersom armene var store og ikke så fine. Men snittet i kjolen ellers trenger man overhodet ikke være vever for.

Anonymous poster hash: 49dab...2a7
Skrevet

Åhhh vil gifte meg igjen jeg  :D Vakker kjole etter min smak. Ikke noen bløtkake / cupcakesfasong.

Skrevet

Kjempefin!

Anonymous poster hash: 58edc...d25

Skrevet

Veldig romantisk og søt kjole.

Jeg personlig som er helt avhengig av bh med god støtte kan ikke ha sånn bar rygg, men om puppene dine nøyer seg med å bare tapes opp er jeg sikker på at du blir helt nydelig.

Anonymous poster hash: 1cbc3...854
Skrevet

Altså, denne kunne jeg giftet meg i tidlig i tyveårene da jeg hadde en fast og fin Bcup...Men hvordan i alle dager det skulle tatt seg ut nå etter barna, ja det vet jeg ikke helt...

Skrevet

Den var helt utroooooolig nydelig!!!

Anonymous poster hash: 967df...9f7

Skrevet

Synes den var litt "kjerring" jeg.. Men det er jo smak og behag. Jeg ville ikke brukt en slik

Anonymous poster hash: 3c022...e99

Skrevet

Nydelig! Likte godt ryggen og at den er nokså unik. Er litt kjedelig når alle har nesten helt like kjoler. Løp og kjøp!

Skrevet

Den var fin, men likte ikke at ryggen var så åpen og at blondedelen var såpass gjennomsiktig. Med en sånn åpen rygg mener jeg man bør ha helt perfekt mengde ryggfett, noe de færreste har i mine øyne. Men har du det, og du ikke syns den viser for mye, så blir den veldig flott. Hadde forøvrig ikke vært kledelig på min eplefasong med store pupper.  

Skrevet

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger🙏🏼❤️

Synes denne var litt annerledes og noe annet enn tube og spaghettistropper.

Jeg har ingen fett på ryggen, så med solbrun hud tror jeg det blir fint og et lite overraskelsesmoment.

Anonymous poster hash: 4db59...759

Skrevet

Å herregud så nydelig 😍😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...