Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hvordan er deres barn på rundt 3.5 år? Har blitt kjent med en ny mann gjennom aleneforeldreforeningen å avtalte at vi skulle komme på besøk for å bli bedre kjent. Barna er omtrent like gammel så tenkte at det kunne bli kjekt Men han klager på at sønnen min er klengete å altfor knyttet til meg. Syns ikke det er så veldig rart at sønnen min er stille og beskjeden når det er lenge siden han har sett de itellegg til at vi ikke kjenner de så godt. Er bare i begynnelsen han vil ha meg med på alt pga han føler seg utrygg ettersom det er en ny plass og nye mennesker. Etter å ha vært der en stund så mykner han opp å kan fint leke på rommet uten meg. Hvordan er barnet deres med folk barnet ikke kjenner så godt å på nye plasser? Er det ikke normalt at barna er litt skeptisk? Anonymous poster hash: a01bd...5ce
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Sønnen min ville først bare sitte på fanget mitt å ikke leke med det andre barnet på golvet pga at han enda ikke følte seg trygg. Derfor han mener at sønnen min er klengete. Her hjemme har han stortsett aldri tid til å sitte på fanget å kose så der absolutt ikke på han som klengete til vanlig. Anonymous poster hash: a01bd...5ce
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Hadde med meg barnet mitt på jobb nylig (er i barselpermisjon). Da lå ungen på gulvet under stolen min og gjemte seg. Helt til han oppdaga at sjefen min hadde både saks OG lim, og det tilgjengelig på pulten(!), da ble sjefen den nye helten. 😊 Min henger i beina mine på nye steder (som oftest), noe jeg finner helt normalt. Tør opp etter ei lita stund, noen ganger etter 3 sek andre etter 30 min, det er helt avhengig av situasjon og form osv. 😊 Anonymous poster hash: 55e10...721
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Godt å høre at det ikke bare er min sønn! Ble irritert når han sier noe så dumt som at barnet er altfor knyttet til meg,for har aldri en gang ofret det en tanke at det er unormalt at han er forsiktig i begynnelsen når han er på nye steder eller møter folk han sjeldent ser. Hadde han vært like klengete og mammadalt hele tiden mens vi var der,å heller ville sitte på fanget istedenfor å leke med jevnaldre,DA hadde jeg nok reagert men sånn er det ikke. Han lyser opp når han er med barn Anonymous poster hash: a01bd...5ce
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Så usmakelig av denne mannen å kritisere barnet ditt.. gutten din er vel sånn fordi han trenger tryggheten din da?! Barn er forsljellige, mange er som din, det er helt normalt, andre er mer frempå, også helt normalt. Be han passe nesa si! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 4be2e...ba6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Min er en skikkelig tøffing på de fleste områder, høyt aktivitetsnivå og en vilje av en annen verden, og de eneste gangene hun vil sitte på fanget og kose er når hun er trøtt..HJEMME!! Tilogmed hun trenger noen minutter i starten på besøk hos folk før hun blir husvarm, spesielt hvis det er lenge siden sist vi har vert akkurat der. Så det høres helt normalt ut :-) Anonymous poster hash: 6b70d...eaf
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Min er skikkelig trygg på folk han. Prater med alle, spør hva de heter og løper videre. Han finnes ikke sjenert. Får seg nye venner straks vi er på en tur også. Jenter som gutter. Anonymous poster hash: 67d51...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå