Gå til innhold

Er du en tøffing på tivoli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker du å prøve masse raske ting? Jeg er en superpyse og det er så flaut! Hele familien min liker berg og dal baner, til og med min mor på 65🙈 jeg er til og med redd for tømmerenna

Hva med deg?

Anonymous poster hash: 845f6...38b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer litt an på. tør og ta det meste på tusenfryd :)

Skrevet

Jeg er beintøff!.....helt frem til jeg sitter i stolen og showet starter. Da blir jeg en pingle og vil av øyeblikkelig!

Så går jeg av, løper mot neste karusell og så gjentar sirkelen selv.

Skrevet

Ja!! Elsker karuseller og berg og dalbaner!!

Skrevet

Nei jeg er en håpløs pyse!

Jeg tør ikke ta tømmerenna engang jeg heller..

Skrevet

Elsker karuseller, fart og spenning.

Skrevet

Var tøff som barn, da var det ingen som holdt ut så lenge som meg. Så fikk jeg en skade i en helt annen sammenheng, og etter det tåler jeg lite av alt som går rundt og raske retningsendringer, blir såååå kvalm og dårlig, kan ta resten av dagen og en dag ekstra å komme meg igjen. Ikke verdt det. Savner litt kicket. Men jeg tok i hvert fall tømmerrenna på Tusenfryd for noen år tilbake ;)

Anonymous poster hash: bf246...a3e
Skrevet

Tøffing? Hah! Jeg har i alle år vært den som har holdt jakker og væsker som ikke er lov til å ha med i de verste karusellene. Som tenåring lekte jeg tøffing, men etter å ha blitt med i diverse har jeg innsett at det er bedre å være en pingle, fremfor å gjennomgå fem til femten minutter med dødsangst! Da jeg var liten kom jeg over en dokumentar av noe slag som handler om tivoliulykker som hadde gått galt. Det sitter i enda, selv om jeg ikke var mer enn 7-8 år den gangen. 

Det har nok litt med kontrollbehov å gjøre også. Hadde jeg kunne styrt karusellen selv, mens jeg satt oppi, hadde jeg kanskje vært litt tøffere. Og det at hodet går rundt og rundt, gjerne samtidig som alt er diagonalt, horisontalt og vertikalt innenfor en tidsramme på noen hundredeler skremmer mer enn Haisommer! Pariserjul er jeg glad i, da. Høydeskrekk har jeg aldri hatt, så det hender jeg får lurt noen karusellelskere opp der, så får de også kjent litt på dødsangsten selv! Det pleier å være en quick fix på all den gnålingen om at jeg bare mååå være med dem i Nightmonsterdeathexpress! 

Til gjengjeld er jeg en racer på å spise sukkerspinn og drikke slush mens jeg skyter ned blikkbokser. Snakk om kick! 

Anonymous poster hash: 43727...842
Skrevet

Ingen overlevde meg på tivoli, og tro meg mange har forsøkt. Det var inntil jeg fikk barn. Vet rett og slett ikke hva som skjedde, men jeg klarer ingen karuseller eller berg og dalbaner lenger. Blir så sinnsykt svimmel og kvalm. Kanskje alle våkenette som sitter i nakken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...