Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Jeg får dårlig samvittighet over å legge babyen på en mnd på loftet nå når det er kveld. Føles så slemt å la henne ligge alene der til jeg tar kveld. Tullkjerring... Anonymous poster hash: 8da85...9f8
LivetErEnLek Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Så lenge babyen sover og du hører henne, så tenker jeg det går helt fint 😊
hms33 Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Nå høres det ut som om du legger henne på et loft uten rom og senger....... Men mener du at Soverommene deres er på loftet er det jo helt greit!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Hehe. Hun sover veldig korte stunder på kvelden, så jeg er jo oppe ofte. Ønsker bare å innføre litt "dag/natt" rutiner. Hun har tatt kveld sammen med meg til nå. Hi Anonymous poster hash: 8da85...9f8
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Vår lå i vogga på stua på kvelden frem til han var 3 mnd. Og la seg da samtidig med oss. Anonymous poster hash: 92f05...2ae
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Ville aldri hatt babyen i en annen etasje... Anonymous poster hash: 2d3d7...5b5
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Føles det feil, så er det nok feil. Du skal høre på magefølelsen tenker jeg. En så liten baby vil ikke lære seg rutiner i det hele tatt😉
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Slapp helt av, jeg la babyen litt tidligere enn oss når han var rundt 1 1/2 mnd. Følger jo med hele tiden, han ble mye roligere av det og lærte seg å sovne selv, lot han aldri ligge å gråte om noen skulle lure. Har aldri brukt den metoden. Han har alltid vært lett å legge og sovner raskt og sover hele natten. Folk spør oss til stadighet om hvordan jeg har fått det til på til nå to unger - derfor! Det som er hysterisk er å tro at babyer ikke kan legges alene på kvelden. Anonymous poster hash: 20dbc...1ea
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Hvor gammel er babyen? Anonymous poster hash: 48d37...265
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Slapp helt av, jeg la babyen litt tidligere enn oss når han var rundt 1 1/2 mnd. Følger jo med hele tiden, han ble mye roligere av det og lærte seg å sovne selv, lot han aldri ligge å gråte om noen skulle lure. Har aldri brukt den metoden. Han har alltid vært lett å legge og sovner raskt og sover hele natten. Folk spør oss til stadighet om hvordan jeg har fått det til på til nå to unger - derfor! Det som er hysterisk er å tro at babyer ikke kan legges alene på kvelden. Anonymous poster hash: 20dbc...1ea Dette er nr fire, så har gjort dette før. Første var litt sånn prøv og feil, og han sov ikke ordentlig på flere år. Nr 2 og 3 startet jeg tidlig med rutiner, selv om det endte med løping i trappa hele kvelden. Det er jo ikke sånn at hun ligger i en annen etasje om natten. Men plutselig syntes jeg så synd på henne som lå alene. Nå har jeg lagt meg ved siden av henne og hun sover søtt;-) Anonymous poster hash: 8da85...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå