Gå til innhold

Tromboserte Hemorider i uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i uke 27 å fått 3 utvendige hemorider som er så vonde at jeg ikke klarer å gå! Vet nesten 100 prosent sikkert at de er tromboserte får de er lilla/blå aktige i fargen å den største er jo på størrelse med en liten drue!!!! Noen som har hatt d samme og klare dere å fjerne de selv? Nedkjøler hver dag å bruker salve men hjelper ikke så veldig !

Anonymous poster hash: 5b6c1...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å klare å fjerne tromboserte hemorider selv er veldig vanskelig, så ta en tur til legen så kan denne kutte opp og tømme hemoroidene.

Skrevet

:ooooo

Skrevet

Jeg har ikke hatt selv, men mannen min var så uheldig å få en for et par år sia. Den var på str med en vanlig drue. Han var to ganger til fastlegen for å tømme den. Kom tilbake dagen etter begge gangene. Ble så sendt til sykehuset for vurdering, det prøvde de å tømme den en 3. gang uten hell - kom tilbake dagen etter igjen.

Ble da operasjon. Fikk narkose og kom hjem samme dagen. Litt vondt etter operasjonen.

Ingen krem i verden som kunne fjernet den desverre. Ville gått til legen å forhørt meg. Noen ganger går det sikkert fint å tømme den i lokalbedøvelse.

Anonymous poster hash: d685c...7c7

Skrevet

Jeg hadde det i svangerskapet. Det var grusomt vondt, men den forsvant av seg selv noen uker før fødselen. Ligg på alle fire med rumpa høyt så ofte du kan. Legg på truseinnlegg som har vært i frysen. For meg kom det tilbake igjen under fødselen, men også denne gangen forsvant smertene av seg selv etter en stund. Jeg valgte å operere den helt bort etter 6 mnd. Og det var fryktelig vondt, glad jeg ikke gjorde det under svangerskapet. Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 2d942...45b

Skrevet

Off! Ja skal til legen imorgen! Er sykemeldt 100 prosent pga ekstreme kynnere hele dagen men er jo helt umulig å fortsette å jobbe i barnehage nå me de der, klarer jo knapt å gå over golvet hjemme :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...