Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har utseende å si når du skal velge en kjæreste? Eller hvor mye hadde det å si når du ble sammen med den du er med?0

Anonymous poster hash: 94502...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble først og fremst kjent med han, så syns jeg han ble kjekkere og kjekkere. Har selvfølgelig noe å si. Syns han var helt ok, ikke verdens kjekkeste men absolutt ikke verst! Med personligheten ble det knallbra 😊

Skrevet

Hvor mye har utseende å si når du skal velge en kjæreste? Eller hvor mye hadde det å si når du ble sammen med den du er med?0Anonymous poster hash: 94502...7c7

Mye ja. Ville aldri valgt en jeg syntes var fet og uattraktiv.

Anonymous poster hash: 47eb3...488

Skrevet

Hvor mye har utseende å si når du skal velge en kjæreste? Eller hvor mye hadde det å si når du ble sammen med den du er med?0Anonymous poster hash: 94502...7c7

Mye ja. Ville aldri valgt en jeg syntes var fet og uattraktiv. Anonymous poster hash: 47eb3...488

Nå er min ganske kjekk da! Får ofte høre det :)

Anonymous poster hash: 47eb3...488

Skrevet

Personlighet er viktigst, men det er enkelte ting jeg er opptatt av, som at han må være høy, blå øyne og fine hender. Ellers er det ikke så nøye ;)

Anonymous poster hash: 92e14...a76

Skrevet

Litt hipp som happ. Min eksmann valgte jeg pga personligheten først og han ble kjekkere med årene.

Nå er hele fyren ufordragelig.

Anonymous poster hash: 49ed3...766

Skrevet

Det er personligheten som tenner min interesse... men hvis utseendet ikke appellerer til meg blir det ikke noe videre ut av det..

Anonymous poster hash: 9b4c7...eca

Skrevet

Da jeg traff han var det utseende jeg falt for og jeg syns fremdeles han er over snittet kjekk.

Jeg er dessverre ganske opptatt av det ytre, selv om det selvsagt ikke teller mest. Når det er sagt, kan sjarm veie opp for mye og jeg kan bli tiltrukket av menn som kanskje ikke så mange andre finner attraktive. Men tjukk mann kunne jeg aldri falt for, til tross for at jeg er god og rund selv.

Anonymous poster hash: 52dda...75f

Skrevet

Hadde jeg ikke syntes han var kjekk umiddelbart så hadde jeg neppe kommet i kontakt med han i utgangspunktet. Jeg var absolutt ikke ute etter å møte noen mann, så han måtte være temmelig strøken for at jeg skulle orke å se i hans retning. Så det var jo viktig helt i starten, men hadde ikke personligheten vært enda bedre så hadde han ikke hatt sjans. Jeg var heldig med at mannen i mitt liv fant meg og nektet å stikke før jeg var overbevist. Utseendet på oss begge har forfalt siden den gang, men jeg elsker han bare høyere for hver dag. Men jeg har vært sammen med menn i de fleste former og fasonger, så man må ikke være superfit, høy og mørk for at jeg skal synes vedkommende er strøken, bare så det er sagt. Litt skavanker er bare en fordel ^^ 

Anonymous poster hash: 3b7b3...96f
Skrevet

For meg så betyr utseende til kjæresten min mye. Jeg må føle meg 100% tiltrukket av han rent fysisk.

Samtidig så hjelper ikke det om personligheten er crap. Dvs at det er utseende som jeg legger merke til først, men jeg mister raskt interessen om han ikke har noe mer "å komme med".

Skrevet

Da jeg traff han var det utseende jeg falt for og jeg syns fremdeles han er over snittet kjekk.

Jeg er dessverre ganske opptatt av det ytre, selv om det selvsagt ikke teller mest. Når det er sagt, kan sjarm veie opp for mye og jeg kan bli tiltrukket av menn som kanskje ikke så mange andre finner attraktive. Men tjukk mann kunne jeg aldri falt for, til tross for at jeg er god og rund selv.

Anonymous poster hash: 52dda...75f

Men hvorfor skal en veltrent mann velge en overvektig dame som deg da,

Anonymous poster hash: fc93c...a06

Skrevet

Jeg er dessverre ganske opptatt av det ytre, selv om det selvsagt ikke teller mest. Når det er sagt, kan sjarm veie opp for mye og jeg kan bli tiltrukket av menn som kanskje ikke så mange andre finner attraktive. Men tjukk mann kunne jeg aldri falt for, til tross for at jeg er god og rund selv. Anonymous poster hash: 52dda...75f

Men hvorfor skal en veltrent mann velge en overvektig dame som deg da,Anonymous poster hash: fc93c...a06

Mange slanke menn som foretrekker runde damer!

Anonymous poster hash: eb0fb...427

Skrevet

Jeg er dessverre ganske opptatt av det ytre, selv om det selvsagt ikke teller mest. Når det er sagt, kan sjarm veie opp for mye og jeg kan bli tiltrukket av menn som kanskje ikke så mange andre finner attraktive. Men tjukk mann kunne jeg aldri falt for, til tross for at jeg er god og rund selv. Anonymous poster hash: 52dda...75f

Men hvorfor skal en veltrent mann velge en overvektig dame som deg da,Anonymous poster hash: fc93c...a06
Mange slanke menn som foretrekker runde damer!

Anonymous poster hash: eb0fb...427

Og mange runde menn foretrekker slanke damer!

Anonymous poster hash: fc93c...a06

Skrevet

Tenkte ikke på det i det hele tatt. Men nå etter vi har fått barn ser jeg hvor glad jeg er for at han er en pen og kjekk mann:)

Anonymous poster hash: 0b93a...a4d

Skrevet

Jeg har datet mye "rart", så ikke nødvendigvis utseende som betyr noe. Men høy og slank må han være;) klarer ikke å bli tiltrukket av lave menn, og heller ikke tykke..

Anonymous poster hash: 3977b...4e5

Skrevet

Utseende vekker interessen, men personligheten holder på den ;)

Skrevet

er nok mer intressert i hvordan de er personligmessig og væremåte, for liker jeg det, synes jeg de er fine og kjekke også

Skrevet

Mye! Men det inni er vel så viktig! Også er vi gudsjelov skrudd sammen slik da at noen sikkert finner min mann stygg selv om jeg ikke er enig og omvendt. En personlighet passer heller ikke for alle, så sånn til slutt finner vel alle en de ønsker dele livet sitt med? Nesten alle i det minste :)

Anonymous poster hash: 42c29...08a

Skrevet

Jeg legger merke til utseende først. Det er jo for så vidt det første man ser. Så kjæresten min er både kjekk og har en fantastisk personlighet. Kunne ikke vært sammen med en jeg ikke liker utseende på.

Skrevet

Utseende er ikke viktigst. Jeg skulle ønske jeg kunne si at utseende ikke betyr noen ting, men et utseende etter mine preferanser trekker selvsagt oppover. Jeg foretrekker menn som er høye, kraftige (innebærer både muskler og litt fett) og de må ha kort hår eller ikke hår. Jeg er høy og kraftig selv, og hadde ikke likt om jeg ruvet som en stor elefant over en gaselle. Men jeg tror jeg kunne ha sett bort fra ønskene når det gjelder utseende så lenge alt annet matchet kriteriene mine. 

Det var en venninne som koblet oss, vi ble kjent online først og fremst, og jeg ble veldig interessert før jeg så han. At han så veldig bra ut var bare et stort pluss. Hadde han vært en liten, skjør mann med langt hår kan det hende interessen hadde dalt, men jeg vet ikke. Hadde venninne min beskrevet han som det kan det hende jeg hadde avvist han før vi hadde kommet i kontakt med hverandre.

Skrevet

Tja, jeg ville nok ikke ha falt for en ustelt, ekkel fyr, og det er vel ingen tvil om at utseende teller når det gjelder førsteinntrykket.  Men oppfattelsen av hva som er "kjekt" eller ikke, kan jo variere.  Jeg fikk meg forresten en aha-opplevelse her for et par år siden.  Var ute på byen med noen venninner og ble sittende ved siden av en gjeng mannlige kolleger som var ute.  Han jeg ble sittende ved siden av var ikke noe glansbilde.  Men herlighet for en fyr.  Han hadde en helt magnetisk utstråling og en herlig personlighet som jeg lett kunne forelsket meg i om det ikke hadde vært for at både han og jeg hadde partnere hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...