Jakkie Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 (endret) til å reise med til utlandet + fly 1: Quinny zapp xtra 2: Brio sitty 3: Yoyo zen 6+ Eller andre forslag om hvilken dere har hatt gode erfaringer med, må ha den med opp på fly Endret 14. juni 2015 av Jakkie
Serepta Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Hvor gammelt er barnet da? Jeg hadde valgt babyjogger city mini GT som trille uansett tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 MacLaren, uten tvil!! Anonymous poster hash: f2402...8bd
Jakkie Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2015 Hvor gammelt er barnet da? Jeg hadde valgt babyjogger city mini GT som trille uansett tror jeg. unnskyld , så jeg glemte å skrive det ja ! , han er 7 månder når vi reiser og blir 8 mens vi er der
Serepta Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Btio sitty er utelukket, siden den kun har oppreist sittestilling. Super trille til store barn da. Hadde valgt den jeg nevner over her, siden den har kalesje som luner godt for babyen.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Hva mener du med "med opp på fly"? Inn i kabinen? Ville uansett brukt baby jogger city mini gt, super vogn i sol og regn! Hadde den med til syden da minste var 7 mnd og med et uv-omslag over beina hadde han kun bleie på seg og slapp solkrem hele turen Anonymous poster hash: 296df...4ec
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 til å reise med til utlandet + fly 1: Quinny zapp xtra 2: Brio sitty 3: Yoyo zen 6+ Eller andre forslag om hvilken dere har hatt gode erfaringer med, må ha den med opp på fly Yoyo er vel eneste du får med deg inn på flyet. Har ikke prøvd den selv, men ser jo kjekk ut... Anbefaler deg Bugaboo bee. Den kan vendes begge veier, du kan kjøpe solskjerm til som dekker hele barnet, stor oppbevaring etc. Quinny zapp synes jeg er skranglete... Anonymous poster hash: a94e4...4d4
Jakkie Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2015 (endret) Med opp i flyet mener jeg en som jeg kan ta å trille i flyplassen ved mellomlandingene og ha i flyet hvor det kan være plass, bæresele er uaktuelt med tanke på han er ganske tung :/ Endret 14. juni 2015 av Jakkie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå