Gå til innhold

Mannen sa under middag med venner i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han valgte ikke meg pga utseende, men min personlighet.

Vet ikke helt hvordan jeg tar det.

Jeg er jo glad for at han vil ha meg pga min personlighet, men vil jo og at han skal være fysisk tiltrukket av meg. Jeg vet at jeg ikke er noe pen, er heller uattrakriv, og vi har skjeldent sex. Så dette stakk litt

Anonymous poster hash: 42580...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke ta igjen? Jeg hadde sagt noe lignende " elskling, jeg er så glad for at du ser den ekte, indre MEG. Og du skal vite at jeg ser den ekte, indre DEG. Jeg kommer til å klare meg fint uten en stor og deilig gullkuk, skatt, jeg har jo den fine personligheten din"

Anonymous poster hash: 0dbf8...7c7

Skrevet

*gullkuk  :overrasket:  :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 103bc...4b9
Skrevet

Han hadde vel vært rimelig grunn om han hadde valgt deg kun på grunn av utseendet, men det betyr jo ikke at han ikke liker utseendet ditt også?

Anonymous poster hash: f8977...99e
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kanskje han mente at du er dritfin, men at han valgte deg fordi du er fantastisk? :-)

Skrevet

Du kunne jo svart at sexlivet deres var fantastisk og det vireklig var sant som de sa, størrelsen betyr ingenting ;) Kompliment og stikk i en og samme setning.

Anonymous poster hash: 09677...820
Skrevet

Mannen min sier også noe lignende, til meg da, ikke til andre om meg.

Men han sier også at jeg er sexy, pen, søt osv og jeg vet han er tiltrukket av meg i forhold til sex.

Det er jo veldig positivt da, at utseende ikke betyr alt for ham. Men hvis personligheten min var det eneste han likte ville jeg ikke likt det. Jeg vil også ha en mann som ikke klarer å holde hendene borte fra meg og det har jeg heldigvis.

Anonymous poster hash: f25d6...aa3
Skrevet

Mannen min sier jeg er dødspen, men det var personligheten som gjorde at han valgte meg. Mannen din synes ikke du er mindre pen pga en sånn kommentar :)

Anonymous poster hash: 3d136...4c4

Skrevet

Du får svare at du i hvertfall ikke valgte han på grunn av sosial intelligens!

Anonymous poster hash: f430b...bf9

Skrevet

Det var en veldig sårende kommentar, særlig siden han ikke er tiltrukket av deg...-snakk med ham om det så han ikke gjør den blemma en gang til...

Anonymous poster hash: a1981...3cb

Skrevet

Jeg valgte ikke min mann for utseende, men personligheten. For meg er han den kjekkeste og fineste og uten personligheten hadde jeg aldri blitt sammen med han.

Vi har det utrolig fint sammen og mannen ville ikke blitt såret for en sånn kommentar som er positivt i mine øyne.

Dere burde nok jobbe med forholdet.

Anonymous poster hash: 9266c...ab4

Skrevet

Snaķk m han. Be han utdype det.

Anonymous poster hash: f7d33...4cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...