Gå til innhold

Ferie med svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke lenge drar vi på ferie med mine svigerforeldre -vi skal bo en uke i samme leilighet og jeg kjenner jeg begynner å grue meg skikkelig 😔 Svigers er for så vidt helt ok de, men vi er veldig forskjellige og jeg er usikker av meg og har aldri klart å være 100% meg selv og slappe helt av sammen med dem. Bekymret for hvordan det blir å være "oppå" dem døgnet rundt i en hel uke -og de gir tydelig uttrykk for at de ikke ønsker å finne på noe uten oss og at de vil være med dersom vi skal finne på noe.

Blæh vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, hadde bare behov for å lufte litt da det er vanskelig å snakke med mannen om dette, han blir så lei seg så jeg later mer som om jeg synes det blir hyggelig. De var en tur her i dag, og jeg kjenner nesten at jeg blir litt sint inni meg når jeg ser de nå og at det eskalerer jo nærmere vi kommer ferien -huff 😔

Anonymous poster hash: 30af5...3df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha dårlig forhold til de? Du virker veldig utrivelig

Anonymous poster hash: 1fc33...051

Skrevet

Det er da virkelig ikke nødvendig å ta sorgene på forskudd!!

Den ENESTE du kan styre er DEG selv! Så vær positiv, og ta imot ting i beste mening! Så skal du se at ting går helt greit.

Anonymous poster hash: e2a7b...f42

Skrevet

Vil du ha dårlig forhold til de? Du virker veldig utrivelig

Anonymous poster hash: 1fc33...051

Jo takk, jeg synes du virker utrolig koselig 😳 Selvfølgelig vil jeg ikke ha et dårlig forhold til de, og det har jeg for så vidt heller ikke.

Vi klikker bare ikke helt da vi har veldig ulik personlighet og væremåte.

Hi

Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg har det på samme viset. Men, tenk positivt og ikke hint men vær tydelig. Be de om å være barnevakt sånn at dere kan få litt kvalitetstid. Er ingen vits å irritere seg hele ferien fordi de ikke tilbyr seg. Snakker sv erfaring😊

Skrevet

Det er da virkelig ikke nødvendig å ta sorgene på forskudd!!

Den ENESTE du kan styre er DEG selv! Så vær positiv, og ta imot ting i beste mening! Så skal du se at ting går helt greit.

Anonymous poster hash: e2a7b...f42

Det har du helt rett i -prøver å endre innstilling men synes det er vanskelig 😕

Hi

Skrevet

En uke klarer du.

Selv har jeg svigers på motsatt kant av kandet, og vi bor alltid hos hverandre når vi treffes.

Det er litt slitsomt om det er for lengre perioder, men en uke går da bra.

Skrevet

Skjønner hvor du kommer fra, har slike svigerforeldre, men klistre på deg smilet og si klart fra om du mener de tar lite hensyn eller om du føler deg overkjørt, få mannen din til og be svigers om og finne en kveld de kan være bv slik at dere kan gå ut, da får de tid til og planlegge og du noe og se frem til. Dette går bra men du må nok svelge mange kameler, og det er ikke noe vits 8g lage krangel på ferie, hev deg og smil det du kan ☺ Lykke til 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...