Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hva hadde dere sagt? Eller ville dere ikke sagt noe i det hele tatt? Anonymous poster hash: 346bb...8c3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Ville ikke ha sagt noe. Hun vet hvor dumt det er, og må stå for det selv. Anonymous poster hash: f2c4f...0e4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Jeg ville forsikret meg at hun visste hvor farlig det er. For eks alle stoffer i sigaretter som barnet får i seg. Google "sigaretter innhold", så får du en deilig liste. Det ER farlig og hun skal vite det. I mine øyne finnes det ingen unnskyldning for å røyke i svangerskap. Anonymous poster hash: 45c59...708
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Hadde spurt om hun ikke var interessert i å slutte. Lagt det fram forsiktig for å se reaksjonen. Røykere har en tendens til å føle seg forfulgt og setter gjerne klørne ut. Anonymous poster hash: 44e7f...f96
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Hva skal du si? Folk får ta sine egne valg. Tror du virkelig at du kan fremsi et trylleformular som får henne til å innse galskapen og slutte på flekken? Anonymous poster hash: bf0af...a8d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Dette veit hun nok allerede og hun har det nok vondt fordi hun ikke klarer å slutte. Min venninne slet med det samme, hun gråt seg i søvn og hun ble deprimert pga hun ikke klarte det. Istedenfor å lekse opp for hvor farlig det er og gi henne mer skyldfølelse, så hjelp henne! Finn kurser, hjelpemidler for å slutte å røyke og vær støttende! Anonymous poster hash: 566bc...8dd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Folk som ikke klarer å slutte er så patetiske og svake. Jeg skjønner ikke at det finnes folk som blir avhengige av noe som helst. Anonymous poster hash: fcc56...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Tror kanskje jeg ville ha sagt det på en annen måte enn de fleste. Hadde sagt at jeg vet det er vanskelig å slutte selv om man er gravid, men dersom det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne, så var det bare å si i fra... Anonymous poster hash: 63397...1e1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Jeg kjenner flere som har røyka i svangerskap . Både venninner og ikke minst min mor, tante og de fleste av deres venninner , samt svigermor. Det var jo til og med røykerom på føden den gangen. Så hvor farlig er det egentlig å røyke litt. Alle hSr fått normale barn av disse.. Anonymous poster hash: 273d4...485
Luksusdyret Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Jeg kjenner flere som har røyka i svangerskap . Både venninner og ikke minst min mor, tante og de fleste av deres venninner , samt svigermor. Det var jo til og med røykerom på føden den gangen. Så hvor farlig er det egentlig å røyke litt. Alle hSr fått normale barn av disse.. Anonymous poster hash: 273d4...485 Argh...Går det an å være så dum? Så bare fordi man før ikke døde i bilulykke hver gang man satt usikret uten barnesete eller belte, så skal man drite i sikre barn i bil? Logikk er en fin bil...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #11 Skrevet 14. juni 2015 Jeg kjenner flere som har røyka i svangerskap . Både venninner og ikke minst min mor, tante og de fleste av deres venninner , samt svigermor. Det var jo til og med røykerom på føden den gangen. Så hvor farlig er det egentlig å røyke litt. Alle hSr fått normale barn av disse.. Anonymous poster hash: 273d4...485 Argh...Går det an å være så dum? Så bare fordi man før ikke døde i bilulykke hver gang man satt usikret uten barnesete eller belte, så skal man drite i sikre barn i bil? Logikk er en fin bil... Logikk er en fin bil?!?!?! Hva tror du egentlig at du formidler med den setningen? Anonymous poster hash: fa88c...d96
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 Jeg kjenner flere som har røyka i svangerskap . Både venninner og ikke minst min mor, tante og de fleste av deres venninner , samt svigermor. Det var jo til og med røykerom på føden den gangen. Så hvor farlig er det egentlig å røyke litt. Alle hSr fått normale barn av disse.. Anonymous poster hash: 273d4...485 Argh...Går det an å være så dum? Så bare fordi man før ikke døde i bilulykke hver gang man satt usikret uten barnesete eller belte, så skal man drite i sikre barn i bil? Logikk er en fin bil... Logikk er en fin bil?!?!?! Hva tror du egentlig at du formidler med den setningen? Anonymous poster hash: fa88c...d96 No response needed. Anonymous poster hash: 35bf6...9af
februarprins2013 Skrevet 14. juni 2015 #13 Skrevet 14. juni 2015 det er ikke din sak, hun er dum og la henne være det, folk som røyker i graviditet,driter i om de blir snakket til
Syngensang Skrevet 14. juni 2015 #14 Skrevet 14. juni 2015 Ikkje sei noko. Ho er nok klar over at det ikkje er bra.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #15 Skrevet 14. juni 2015 Hadde kuttet henne ut som venninne, dessverre. Sånne hjernedøde idioter trenger jeg ikke i min vennekrets. Anonymous poster hash: ad2f3...44a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #16 Skrevet 14. juni 2015 Jeg hadde sagt noe. Det er ikke umulig å slutte, og jeg fatter ikke at man fortsetter å røyke når man er gravid. Jeg føler meg berettiget til å sitte på den høye hesten min, som tidligere langtids storrøyker som sluttet på dagen da jeg ble gravid. Anonymous poster hash: fb721...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå