Gå til innhold

Min venninne er gravid og røyker enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere sagt?

Eller ville dere ikke sagt noe i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 346bb...8c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke ha sagt noe. Hun vet hvor dumt det er, og må stå for det selv.

Anonymous poster hash: f2c4f...0e4

Skrevet

Jeg ville forsikret meg at hun visste hvor farlig det er.

For eks alle stoffer i sigaretter som barnet får i seg.

Google "sigaretter innhold", så får du en deilig liste.

Det ER farlig og hun skal vite det. I mine øyne finnes det ingen unnskyldning for å røyke i svangerskap.

Anonymous poster hash: 45c59...708

Skrevet

Hadde spurt om hun ikke var interessert i å slutte. Lagt det fram forsiktig for å se reaksjonen. Røykere har en tendens til å føle seg forfulgt og setter gjerne klørne ut.

Anonymous poster hash: 44e7f...f96

Skrevet

Hva skal du si? Folk får ta sine egne valg. Tror du virkelig at du kan fremsi et trylleformular som får henne til å innse galskapen og slutte på flekken?

Anonymous poster hash: bf0af...a8d

Skrevet

Dette veit hun nok allerede og hun har det nok vondt fordi hun ikke klarer å slutte.

Min venninne slet med det samme, hun gråt seg i søvn og hun ble deprimert pga hun ikke klarte det.

Istedenfor å lekse opp for hvor farlig det er og gi henne mer skyldfølelse, så hjelp henne!

Finn kurser, hjelpemidler for å slutte å røyke og vær støttende!

Anonymous poster hash: 566bc...8dd

Skrevet

Folk som ikke klarer å slutte er så patetiske og svake. Jeg skjønner ikke at det finnes folk som blir avhengige av noe som helst.

Anonymous poster hash: fcc56...b9c

Skrevet

Tror kanskje jeg ville ha sagt det på en annen måte enn de fleste.

Hadde sagt at jeg vet det er vanskelig å slutte selv om man er gravid, men dersom det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne, så var det bare å si i fra...

Anonymous poster hash: 63397...1e1
Skrevet

Jeg kjenner flere som har røyka i svangerskap . Både venninner og ikke minst min mor, tante og de fleste av deres venninner , samt svigermor. Det var jo til og med røykerom på føden den gangen. Så hvor farlig er det egentlig å røyke litt. Alle hSr fått normale barn av disse..

Anonymous poster hash: 273d4...485

Skrevet

Jeg kjenner flere som har røyka i svangerskap . Både venninner og ikke minst min mor, tante og de fleste av deres venninner , samt svigermor. Det var jo til og med røykerom på føden den gangen. Så hvor farlig er det egentlig å røyke litt. Alle hSr fått normale barn av disse..

Argh...Går det an å være så dum? Så bare fordi man før ikke døde i bilulykke hver gang man satt usikret uten barnesete eller belte, så skal man drite i sikre barn i bil? Logikk er en fin bil...

Skrevet

Argh...Går det an å være så dum? Så bare fordi man før ikke døde i bilulykke hver gang man satt usikret uten barnesete eller belte, så skal man drite i sikre barn i bil? Logikk er en fin bil...

Logikk er en fin bil?!?!?! Hva tror du egentlig at du formidler med den setningen?

Anonymous poster hash: fa88c...d96

Skrevet

Logikk er en fin bil?!?!?! Hva tror du egentlig at du formidler med den setningen?

Anonymous poster hash: fa88c...d96

No response needed.

Anonymous poster hash: 35bf6...9af

Skrevet

det er ikke din sak, hun er dum og la henne være det, folk som røyker i graviditet,driter i om de blir snakket til

Skrevet

Ikkje sei noko. Ho er nok klar over at det ikkje er bra.

Skrevet

Hadde kuttet henne ut som venninne, dessverre. Sånne hjernedøde idioter trenger jeg ikke i min vennekrets.

Anonymous poster hash: ad2f3...44a
Skrevet

Jeg hadde sagt noe. Det er ikke umulig å slutte, og jeg fatter ikke at man fortsetter å røyke når man er gravid. Jeg føler meg berettiget til å sitte på den høye hesten min, som tidligere langtids storrøyker som sluttet på dagen da jeg ble gravid.

Anonymous poster hash: fb721...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...