Gå til innhold

Hadde dere kjøpt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe en Toyota corola 97 modell til 25000 kr. Hadde dere gjort det?

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger tips og råd. Takk. Er den alt for gammel eller? Evt for dyrt?

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Skrevet

Jeg tenker at dette er altfor dyrt. Men du må ta mange ting i betraktning, for eksempel om de er EU-godkjent, hehe hvor mange km den er kjørt, teknisk stand, osv. Sjekk gjerne på Finn hva tilsvarende biler ligger ute for, men vær obs på at prisene der er hva selger ønsker for bilen, ikke hva markedet er villig til å betale.

 

Anonymous poster hash: 7b624...345

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke kjøpt en så gammel bil. 

 

Bil for oss er noe som skal virke, og vi er ikke interessert i å bruke tid og penger på å reparere.

Da er alt mer enn 5 år for gammelt. 

Følger service slavisk med vår bil, og da er det veldig lite som skjærer seg. 

 

 

 

Siden du spurte. 



Anonymous poster hash: 8107b...95c
Skrevet

Er den eu-godkjent så er det vel vanskelig å finne noe billigere. Men jeg hadde ikke kjøpt den, jeg vil ha en nyere bil selv om jeg må betale mer for den.



Anonymous poster hash: b6f8e...793
Skrevet

Men har lite penger. Så har ikke råd til dyrere. Er eu godkjent. Til mars 2017.

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Skrevet

Men har lite penger. Så har ikke råd til dyrere. Er eu godkjent. Til mars 2017.

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Hvor langt har den gått?

 

Anonymous poster hash: 597ae...27a

Skrevet

Noen biler går jo son klokker. Bilen vi hadde da jeg var liten ble kjøpt av en nabo. Og han kjører fremdeles rundt i den, Toyota carina, 1988 modell.

Jeg kjenner også flere med biler hvor turtelleren har gått rundt, altså gått mer enn 999.999km...

Vedlikehold og flaks.

 

Men det har jo skjedd mye med sikkerheten de siste tjue åra, så jeg ville ikke fraktet barn i nesten tjue år gammal bil.

 

Anonymous poster hash: 7b0dc...190

Skrevet

Den hørtes litt dyr ut. Se om du kan få den litt billigere.



Anonymous poster hash: 2b6ca...f16
Skrevet

Toyota'n til Magdi da eller? :ler:

 



Anonymous poster hash: c210e...16e
Skrevet

Tror jeg ville bydd mindre. Hvis den er strøken ville jeg bydd 20000

 

Anonymous poster hash: f1e36...8ab

Skrevet

Syntes det hørtes dyrt ut jeg da. Men det er fordi jeg vurderer og selge min bil til 10 000 kr, den er nylig EU godkjent og 2004 mod. Ikke en Toyota da.



Anonymous poster hash: 7d042...415
Skrevet

Er gått 95500. Er med automatikk. Kjøpte den i dag. :) Er en eldre dame som har hatt den. Håper jeg ikke har kjøpt katta i sekken. Det vil tiden vise. Har ikke mye penger å legge i bil så ble den eller ikke.

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Skrevet

Er gått 95500. Er med automatikk. Kjøpte den i dag. :) Er en eldre dame som har hatt den. Håper jeg ikke har kjøpt katta i sekken. Det vil tiden vise. Har ikke mye penger å legge i bil så ble den eller ikke.

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Det er svært kort med tanke på alder, så da vil jeg si prisen er helt ok :) 

 

Anonymous poster hash: 597ae...27a

Skrevet

Den hadde ikke gått så veldig langt nei. Men når ble registerreima bytta?

 

Anonymous poster hash: 3ad07...da3

Skrevet

Den hadde ikke gått så veldig langt nei. Men når ble registerreima bytta?

 

Anonymous poster hash: 3ad07...da3

Det skal vel skje på rundt 90 000 km service om det er likt som på min bil. Håper det er gjort, ellers blir det ganske dyrt. Håper hun sjekket serviceheftet :)

 

Anonymous poster hash: 597ae...27a

Skrevet

Registerreim, vannpumpe, batteri og oljefilteret er skiftet.

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Skrevet

Da tror jeg og håper at du har fått deg en bra bil😊

 

Anonymous poster hash: 3ad07...da3

Skrevet

Registerreim, vannpumpe, batteri og oljefilteret er skiftet.

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Supert! Da er det bare å følge opp servicer og slitedeler så kan det være du har en bil som kan vare lenge :) Vel verdt prisen synes jeg! 

 

Anonymous poster hash: 597ae...27a

Skrevet

Håper jeg har det og at jeg er heldig :) Takk for svar.

 

Anonymous poster hash: e1382...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...