Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hun og mannen og se 2 barna har nettopp flyttet inn i sitt nye hus. Jeg er så glad på deres vegne å skryter å skryter av huset å alt det nye de har kjøpt seg. Det jeg ikke skjønner er at hun vil ikke høre på meg når jeg forteller om noe vi har kjøpt eller ordnet hjemme. Nå har vi nettopp solgt bila vår, den var ganske ny men vi ønsket å kjøpe en annen bil. Da jeg så det til henne snakket hun over meg å svarer ikke på det jeg sier hun starter bare på et nytt tema... Synes det er leit at hun ikke bryr seg når vi får noe nytt, jeg gleder meg til å hente vår nye bil akkurat som hun gledet seg til å flytte i nytt hus. Blir så lei av at jeg skryter av alt til den å hører ingenting tilbake.. Anonymous poster hash: 02706...049
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Hun er nok litt egoistisk og selvsentrert. Ikke sikkert hun er klar over det selv. Anonymous poster hash: 0cde5...1f6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Skal det være "likt" lissom? Folk er forskjellige. Du kan styre dine egne reaksjoner, ikke hvordan andre er. Jeg hadde vært interessert i å høre alt om noens nye hus og ferie, men veldig uinteressert i å høre om noens bil eller designerveske... Anonymous poster hash: 8122c...f1c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Trodde venner skulle være glad på hverandre s vegne uansett hva det gjaldt. Anonymous poster hash: 02706...049
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Tenker at dere begge to er veldig opptatt av materielle goder Anonymous poster hash: d124e...f17
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Skal det være "likt" lissom? Folk er forskjellige. Du kan styre dine egne reaksjoner, ikke hvordan andre er. Jeg hadde vært interessert i å høre alt om noens nye hus og ferie, men veldig uinteressert i å høre om noens bil eller designerveske... Anonymous poster hash: 8122c...f1c ...altså rett og slett fordi det ikke interesserer meg, og jeg tenker at det er tull å bruke penger på en del slike ting (for eksempel helt ny bil). Enkelte jeg kjenner mener noe annet og lever deretter, og det er helt greit, men jeg hadde ansett dem for å vært kjipe venner om de hadde forventet eller forlangt at jeg viste stort engasjement der utover vanlig høftlighet. Anonymous poster hash: 8122c...f1c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Kanskje hun ikke er så opptatt av å snakke om materielle ting, og heller ikke er så interessert i at du snakket om hennes nye hus hele tiden ? Du høres veldig materialistisk ut. Anonymous poster hash: ca5b7...b77
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Det er jo hun selv som snakker om huset sitt å alt det nye de har kjøpt. Artig å se å høre om det de har fått i seg. Men det hadde jo vært hyggelig om hun hørte litt om det som skjer hjemme hos oss også. Anonymous poster hash: 02706...049
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #9 Skrevet 14. juni 2015 Det er jo hun selv som snakker om huset sitt å alt det nye de har kjøpt. Artig å se å høre om det de har fått i seg. Men det hadde jo vært hyggelig om hun hørte litt om det som skjer hjemme hos oss også. Anonymous poster hash: 02706...049 Det skrev du ikke i hovedinnlegget. Anonymous poster hash: ca5b7...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå