Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har 3 nydelige barn og har et godt utgangspunkt for å bli mammablogger, men nei takk. Jeg setter stor pris på å ikke bli gjenkjent på gaten *grøss* og vil i hvert fall aldri at barna mine skal bli kontaktet av "fans". Jeg prøver jo å fortelle barna mine at de ikke må snakke med fremmede, det ville blitt mye mer komplisert for dem hvis folk kontaktet dem fordi de kjente dem igjen fra bloggen. Tenker også på alle galningene som får tilgang til bilder av meg og barna mine, og fullt navn... Jeg ville nok også tatt meg veldig nær av evt. negative kommentarer. Nei, jeg vil heller tjene mindre og ha privatliv Anonymous poster hash: f59c9...21d
Yellow Brick Road Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Rett og slett fordi jeg synes at mammablogger er totalt uinteressante. Og selvfølgelig fordi jeg ikke vil brette ut privatlivet til familien min.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 Fordi jeg har en jobb. Ikke er jeg så interessert i å skulle blottlegge livet mitt
Serepta Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Jeg er mamma, men det er det ganske mange andre millioner mennesker som er i denne verden. Jeg ser ikke helt hvorfor mitt hverdagsliv med bleier, snørr og fotballtrening skal være verdt å lese om for andre.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Først og fremst fordi det interesserer meg veldig lite, men også fordi jeg er glad i privatliv og er altfor sårbar. Jeg kan begynne å gråte av slemme kommentarer på ting jeg har skrevet anonymt her på forumet, så tviler sterkt på at jeg hadde taklet det. Anonymous poster hash: f6492...704
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Jeg prøvde å starte en blogg, men det var om meg, trening og sunn mat. Jeg er veldig glad i å lage mat, og har funnet opp mange sunne retter. Så tenkte en sånn blogg ville være fin. Et sted jeg kunne dele dette. Men etter 2 uker var jeg allerede lei, for du må jo hele tiden skrive noe nytt, prøve å skrive noe spennende, legge ut bra bilder. Og det passet bare ikke meg. Men dette handlet ikke om mine barn eller meg. Så det var bare nevnt i en kort setning at jeg hadde 2 barn, men ikke noe alder, navn eller bilde. Jeg ønsker ikke å utlevere mine barn. Og barn er så utrolig slemme, starter de å mobbe, så vil de lete på nett, og finne det de kan om deg der. Og de finner små ting, som blir gjort mye verre. Og har en mor skrevet mamma blogg i mange år, så finner man ganske mye man kan bruke. Anonymous poster hash: 85ec9...c31
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #7 Skrevet 14. juni 2015 Jeg er glad i å skrive, og å blogge kunne jeg gjerne gjort (om jeg hadde hatt tid til det med tre barn og nr fire på vei, jobb og husarbeid, fritidsaktiviteter og lekser) men IKKE om barna mine. Jeg ville aldri utlevert mine barn på nett, uansett om det var i positiv eller negativ forstand. Det finnes heller ikke et eneste bilde av mine barn på min facebookprofil. Hva andre gjør, er meg egentlig revnende likegyldig, men mine barn skal slippe å bli gjenkjent og tilsnakket hvor enn de går fordi folk har lest om dem på nett.. Anonymous poster hash: 25ce3...54d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #8 Skrevet 14. juni 2015 Fordi mitt liv ikke på noen måte kunne vært interessant for andre å lese om på en blogg, fordi jeg ikke vil utlevere familien min og fordi jeg leser blogger og LER av dem. Anonymous poster hash: 99702...0b8
MammantilNurket Skrevet 14. juni 2015 #10 Skrevet 14. juni 2015 Av samme grunn som at jeg ikke driver med fargelegging og scrap-booking: at det er en totalt meningsløs beskjeftigelse.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #11 Skrevet 14. juni 2015 Fordi Antisupermamma var opptatt... Anonymous poster hash: 986e7...976
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #12 Skrevet 14. juni 2015 For det første er jeg helt imot å utlegge barna på den måten. Hvis jeg mot formodning skulle laget en blogg, skulle den hatt passord slik at kun nærmeste familie kunne lese om oss. Jeg ønsker heller ikke at alle skal få et falskt syn på oss, for det er mye jeg ikke ville delt på en blogg- som kan gi et helt feil syn på oss. Også synes jeg ikke noe om å utlevere barna for at jeg skal evt. kunne tjene på det. Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg hatt fint lite interessant å skrive om. Men barna gir meg en meningsfull hverdag med mye forandringer og aktiviteter gjennom uken. Jeg vil si vi har et spennende liv, men det er takket være barna. Anonymous poster hash: a4c01...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå