Gå til innhold

Dere som er str L over rumpe og lår og utrente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags truse bruker dere som dere er godt fornøyd med?

Alle mine truser glir inn i rumpa og/eller gir trusemerker, så jeg har i flere år nå brukt herreboxere med lange ben. Men det må da finnes truser (annet enn gstreng)som passer en utrent bittelitt stor rumpe?

Anonymous poster hash: 3201a...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper truser i mye større størrelse enn jeg har bukser, da slipper jeg i allefall at trusen lager merker og presser mage over trusekanten!

Skrevet

Lurer også litt på dette... Også bikinitruser. Hvor kan man få tak i truser og bikinitruser som sitter på plass og ikke bare glir inn i rumpa? 

Anonymous poster hash: 5eece...ff4
Skrevet

Kjøper bikinitruser på Lindex, der har de str.46, og de er sånn boxer/hipster, og de dekker hele rumpen. Holder seg ganske godt på plass og.

Ellers så er faktisk favoritt trusene mine fra primark, kjøpt i 5 pakning, de sklir overhodet ikke inn i rompe, og min rompe er enorm. Håper bare de fortsatt selger den modellen, da jeg skal til utlandet i sommer. Har de den, tror jeg at jeg skal kjøpe 40 truser, så jeg har.

Anonymous poster hash: 1c443...357
Skrevet (endret)

Brukar bokserane til pierre robert frå matbutikkane. Damemodellane då altså, dei heiter kanskje hipster?

Endret av Syngensang
Skrevet

Bruker også Pierre Robert Invisible. Ingen trusekant og holder seg der de skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...