Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Hei. Nå er vi midt i "fly" tiden merker jeg,på både godt og vondt Hvor lenge er deres 13 åringer ute på helgene å värdagene? Dem begyner 8 klasse til hösten så dem er jo relativt små enda. Her vi bor er det store forskjeller, pröver å ha dialog med foreldre men er ikke alle som er like villige å mener ungene kan fly ute uten större innblandelse😨 Ska siees att min har en kraftig Adhd diagnose som gjör det ekstra vanskelig å holde regler å grenser!! Anonymous poster hash: 4a9bb...cff
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 Her har jeg en 14 åring, og her kommer det veldig an på. Er de hjemme hos venner kan de være ute mye lenger. Da kommer gjerne noen foreldre og kjører de hjem. Vi bor og rett utenfor ene stedet de noen ganger henger. Og da og kan hun fint være ute veldig sent. Jeg kan jo både se og høre de. Henger de ute, og vi ikke vet nøyaktig hvor de er, så er det hjem senest 23.00. Her samler ofte tenåringene seg, og det er jo veldig praktisk. Anonymous poster hash: 4e4cd...25e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 mine er på hverdagen : 18 åringen : 23 16 åringen : 22 14 åringen : 21 Helgene en time senere på alle 3,hvis ikke elsde mann skal på byen Anonymous poster hash: 9af2b...b6a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Min gutt er 14 år og har ikke noe fast innetid, når han skal hjem kommer jo helt an på hva de gjør. De vanker ikke gatelangs til langt på natt, er de ute og spiller fotball e.l er de gjerne hjemme i åtte-ni tiden. Er de hjemme hos noen og ser tv e.l kan klokka fort bli ti-elleve i helgene. Er de i byen på kino, bowling e.l blir de henta når det er ferdig. Ingen får henge i byen på kveldene. Er kinoen ferdig ni blir de hentet ni. Tror aldri han har vært hjemme senere enn halv ni på en hverdag, i helgene noe senere. Men vi har jo kontakt på telefon så jeg vet hvor han er og med hvem. Anonymous poster hash: 520a2...01e
christine31 Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Takk for svar:) Jeg har prövd kl 20-20.30 på värdagene, hvis ikke dem er hos noen å dem ser film ell slikt. Prövde igår å väre ordentlig raus å si kl 22. Endte med att hu slo av tlf når jeg ringte hu 21.45 for å höre om hu var begynt å gå hjem. Enden på visa var att jeg ble ringt opp av forelder 23.10 som lurte på når jeg skulle hente for min datter hadde sagt hu kunne väre ute så lenge hu ville😳 Rimelig fortvila situation å ikke kunne stole på barna. Prövd å väre streng, tatt bort goder, väre raus, fortelle jeg gir hu en sjangse til,motivere, bestikke, ignorere, kjefte,snakke voksent, appelere til samvittigheten,samt skryte selvom hu ikke kom/gjorde som hu skulle!! Må si det tar på å hele tiden väre på alert i tillegg til å ha 2 mindre barn😤 Dagens syt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå