Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Stort sett alltid sier, jeg vil ha. Og aldri sier, jeg ønsker meg, med mindre en voksen sier det er det man skal si. Som tar lett på at ting koster penger. Som ofte ødelegger egne leker. Som synes nye leker er spennende en kveld for så ville ha nye leker. Anonymous poster hash: 40ecd...73e
sug lut Skrevet 14. juni 2015 #2 Skrevet 14. juni 2015 At de er dritunger og at jeg ikke vil ha dem i nærheten av meg.
Gjest Skrevet 14. juni 2015 #3 Skrevet 14. juni 2015 At foreldrene har feilet noe skikkelig i oppdragelsen av krapyla sine!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har en sønn som er slik. Eneste at han ikke ødelegger lekene sine. Han tar vare på de. Men maser konstant om nye. Sutrer på butikken etter leker. Blad. Film osv. Forstår ikke et nei selv om vi sier nei mye oftere enn ja. Vi forklarer også på forhånd at vi ikke skal kjøpe noe til han. Men han klarer ikke la være. Når han får noe nytt klarer han ikke vise glede og takke. Han blir så konsentrert om tingen at han ikke enser noe annet. Men nå har han asperger og tourette Anonymous poster hash: ea750...23d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #5 Skrevet 14. juni 2015 Takk for svar. Vi er helt fortvilet. Det er mannens datter. Hun er så vanvittig bortskjemt og rett og slett ufyselig. Mor har null grenser og ungen får leker hver uke. Vi tror også (uten å kunne bevise) at hun sier at hun skal si til pappa at hun vil ha den og den leka fordi pappa har masse penger. Barnet sier i allefall det. Vi kjøper nesten aldri nye leker til henne. Det går litt i bølger men nå er hun i en jævelig gnåleperiode og vi bit gal. Hva kan man gjøre? Snakke med mor er nyttesløst. HI Anonymous poster hash: 40ecd...73e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #6 Skrevet 14. juni 2015 Min sønn på 5 er slik. Jo mer han maser, jo mer sier jeg nei. Om han bestemmer seg for take off, forlater vi butikken og han får ikke være med neste gang jeg skal i butikken. Han er ikke bortskjemt, men han husker veldig godt den ene gangen han fikk noe og bruker det hver gang Anonymous poster hash: 31c77...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå