Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #1 Skrevet 14. juni 2015 Samboer og jeg har et forhold som ikke går spesielt bra. Det er stort sett de vanlige tingene som at jeg irriterer meg over hans manglende engasjement og deltakelse på hjemmefronten og det som veier tyngst er tillitsproblemer. Samboer har løyet om diverse siden jeg traff han og løgnene blir ikke mindre og uansett hvor mange ganger jeg sier at det er bedre å si det med en gang når han har gjort noe dumt istedenfor å vente til jeg finner ut av det for da blir det bråk, så forteller han aldri hele sannheten eller ingenting. Nå er jeg så lei at jeg begynner å miste følelsene, men vil ikke gå pga barn. Jeg vurderer å leve i forholdet som en nøytral part og være mamma uten å være kone. Har ikke behov eller lyst til å date andre. Er det helt urealistisk å leve som venner? Jeg har vanskelig for å tro at han elsker meg. Anonymous poster hash: b308b...6a4
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Ingen? Anonymous poster hash: b308b...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå