Gå til innhold

Unormal oppførsel fra mannen ang flytting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på fem som bor relativt trangt. Vi har råd til å flytte, men må kanskje ut av den kjernen vi bor i nå.

Jeg har vært tydelig på at jeg vil flytte og sagt dette mange ganger til mannen. Nå har han gått lei "maset" og nekter å prate om det, ei heller se på Finn.no.

Jeg bare lurer å hva som er greia her...

Synes det er barnslig og sært og ikke ville ta opp temaet. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 74399...9c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil flytte. Han vil tydeligvis ikke flytte. Dere har et kommunikasjonsproblem.

Anonymous poster hash: e9715...8f5

Skrevet

Han er vel ikkje einig med deg, og då er ikkje oppførselen så unormal.  Det høyres ut som du ynskjer å presse igjennom din vilje, medan han ikkje ynskjer å bli pressa.

Familiar prioriterar ulikt.  Nokre synes det er viktig å bu sentralt, ha nærleik til det meste av tilbod og enkelt med transport.  Dette sparar mykje tid i kvardagen.  Andre synes det er viktig med plass rundt seg, både innandørs og utandørs.

Vi i vår familie har valgt det siste, men det hender eg tenkjer det hadde vore greit med mindre reiseveg til jobb, og mindre køyring att og fram til fritidsaktivitetar. 

Høyres ut som de må setje dykk ned og lage for/mot liste, eller ynskje og prioriteringar dersom de skal sjå dykk om etter ein ny bustad.

Skrevet (endret)

Dere må jo snakke om dette og finne ett kompromiss, du vill ut av kjernen han vill ikke, start der og jobb ut fra det.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Du må jo bare spørre han hva som er greia. Eneste han som vet.

Kan være mange muligheter. Han trives så godt der dere er nå at han ikke vil flytte.

Han kan ha pådratt seg en enorm stor kredittkortgjeld bak din rygg uten at du vet det, slik at han vet dette kommer frem om dere må søke nytt lån.

Anonymous poster hash: 2109d...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...