Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har ikke noe i mot henne, men leste siste innlegg, der hun sier at bloggen er en jobb! Synes hun fremstår litt umoden her, man kan ikke sammenligne det å blogge med en ekte jobb, spesielt når hun aldri har hatt en ekte jobb. Men så er hun jo fortsatt ung og umoden, jeg hadde heller ikke hatt en jobb da jeg var 19(?), kunne sikkert sagt noe lignende når jeg var på den alderen jeg også (buh, glad jeg ikke hadde noen blogg da jeg var yngre ). Anonymous poster hash: 53634...fe9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Om det å selge barnas liv på internett er en jobb så ja, da har hun vel en jobb Anonymous poster hash: 619b1...7b8
Gjest Minnieropptatt Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Vil tro det er en del bloggere som bruker mange timer hver dag på bloggen sin. Nå legger jo Anna ut ca ett innlegg pr dag, noen ganger to. Tror ikke det er en heldagsjobb, og fortsetter hun med blogging, vil hun ikke oppleve den berømte tidsklemma. Ja, hun må brette ut en del av privatlivet, men det har hun valgt helt selv. Blir bra nå når eldste ungen skjønner mer og blir lei av oppmerksomheten.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil. Anonymous poster hash: d1abd...b9e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil.Anonymous poster hash: d1abd...b9e ja det er jaggu harde bud gitt! Anonymous poster hash: 4861c...23d
Gjest Minnieropptatt Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil. Anonymous poster hash: d1abd...b9e Og det har hun valgt selv. Ingen må blogge, de som blogger kunne fint sikkert fått jobb et annet sted. Tjent mindre, mindre ansvar og mer fritid.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 For dem som har svært populære blogger så tror jeg helt klart det kan sies å være en form for jobb. Anonymous poster hash: a8f4c...81b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil.Anonymous poster hash: d1abd...b9e ja det er jaggu harde bud gitt!Anonymous poster hash: 4861c...23d Misunnelig? Dette var bare noen eksempler. Fælt at noen tjener gode penger gitt. Anonymous poster hash: d1abd...b9e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil.Anonymous poster hash: d1abd...b9e Og det har hun valgt selv. Ingen må blogge, de som blogger kunne fint sikkert fått jobb et annet sted. Tjent mindre, mindre ansvar og mer fritid. Ingen som klager over valget her,er det vel ? Anonymous poster hash: d1abd...b9e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil. Anonymous poster hash: d1abd...b9e Og det har hun valgt selv. Ingen må blogge, de som blogger kunne fint sikkert fått jobb et annet sted. Tjent mindre, mindre ansvar og mer fritid. Det var ikke poenget, poenget er om det er en jobb eller ikke. Det er da ganske mange som har valgt jobben sin selv. Anonymous poster hash: 14e82...bad
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil.Anonymous poster hash: d1abd...b9e ja det er jaggu harde bud gitt!Anonymous poster hash: 4861c...23d Misunnelig? Dette var bare noen eksempler. Fælt at noen tjener gode penger gitt.Anonymous poster hash: d1abd...b9e overhodet ikke misunnelig, da hadde jeg blogget selv, tror du ikke? Sier bare at det er jaggu meg harde bud gitt! Anonymous poster hash: 4861c...23d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #12 Skrevet 13. juni 2015 Les A-Magasinet fra fredag. Der står det om toppbloggerne. Jo, det er en jobb. Og flere av dem lever godt av det. Firmaer og bedrifter har fått øynene opp for at den beste markedsføringen faktisk er gjennom toppbloggerne. Anonymous poster hash: 58998...398
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #13 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil.Anonymous poster hash: d1abd...b9e ja det er jaggu harde bud gitt!Anonymous poster hash: 4861c...23d Misunnelig? Dette var bare noen eksempler. Fælt at noen tjener gode penger gitt.Anonymous poster hash: d1abd...b9e overhodet ikke misunnelig, da hadde jeg blogget selv, tror du ikke? Sier bare at det er jaggu meg harde bud gitt!Anonymous poster hash: 4861c...23d Har du noe interessant å blogge om så sett i gang. Man trenger ikke utlevere seg fullt og helt. Anonymous poster hash: d1abd...b9e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #14 Skrevet 13. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil.Anonymous poster hash: d1abd...b9e ja det er jaggu harde bud gitt!Anonymous poster hash: 4861c...23d Misunnelig? Dette var bare noen eksempler. Fælt at noen tjener gode penger gitt.Anonymous poster hash: d1abd...b9e overhodet ikke misunnelig, da hadde jeg blogget selv, tror du ikke? Sier bare at det er jaggu meg harde bud gitt!Anonymous poster hash: 4861c...23d Har du noe interessant å blogge om så sett i gang. Man trenger ikke utlevere seg fullt og helt.Anonymous poster hash: d1abd...b9e er verken misunnelig eller interessert i det, finnes nok bloggere rundt hvert hjørne i dette landet! Nei, får holde meg til det yrket jeg har utdannet meg til;) Anonymous poster hash: 4861c...23d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #15 Skrevet 13. juni 2015 Kan godt tenkes at å drive en yoppblogg er jobb, det har jeg ikke vanskelig for å tro. Men synes alikevel ikke de kommentarene hun hadde fått var så vanvittig grove ? I såfall tror jeg hun har sluppet billig om det er det verste som blir sagt om henne 🙊 Anonymous poster hash: fc308...2e9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #16 Skrevet 14. juni 2015 Å blogge er jo en jobb, og toppbloggere må jo legge ned en god del jobb. Men jeg håper for deres skyld, at de tar en utdannelse, finner noe annet å leve av og. For de fleste kan jo ikke leve av dette evig. Og de vil jo å legge til seg et høyt forbruk, da de har høy inntekt nå. Eller at de er smarte og sparer eller investerer mye av pengene de tjener. Anonymous poster hash: 49f78...45a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #17 Skrevet 14. juni 2015 Klart det er en jobb? Hva tror dere da? At det er hverdagsyssling? Er man toppblogger og ønsker å leve av dette må man legge 100% i det. Mye jobb både psykisk og fysisk. Klart dette er noe man har valgt selv, men det er jo en jobb! Mye misunnelse og lite forståelse for fremtidens utvikling her gitt. Anonymous poster hash: 27b3e...6a9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #18 Skrevet 14. juni 2015 Jo det er en jobb. Min datter blogger,er høyt oppe på listen og tjener godt,mye mer enn meg. Det er ikke bare å skrive som er jobben,de har sponsoravtaler,møter osv. Regnskapet må holdes styr på. Hvis dere tror at de bare skriver om dagens agenda/outfit,så tar dere veldig feil.Anonymous poster hash: d1abd...b9e ja det er jaggu harde bud gitt!Anonymous poster hash: 4861c...23d Misunnelig? Dette var bare noen eksempler. Fælt at noen tjener gode penger gitt.Anonymous poster hash: d1abd...b9e overhodet ikke misunnelig, da hadde jeg blogget selv, tror du ikke? Sier bare at det er jaggu meg harde bud gitt! Anonymous poster hash: 4861c...23d Ja, du tror du har evnen til å blogge på en sånn måte at du tiltrekker deg mange lesere, med det sponsoravtaler og penger? Søtt Anonymous poster hash: fd70f...e39
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #19 Skrevet 14. juni 2015 Det er jo en jobb, så lenge de tjener gode penger på det så er det jo jobben deres. Hun der lille der, øøøh, hun nordlenningen, hun har jo tjent så godt at hun har kjøpt seg leilighet, hun tar ut 50 000,- pr mnd. til forbruk og resten sparer hun. Tjener sinnsykt godt da vil jeg si og det er jo jobben hennes. Hun jobber jo med det hver dag og imellom der igjen så er det møter og alt mulig. Hun har jo aldri fri. Anonymous poster hash: fd70f...e39
Helene Harepus Skrevet 14. juni 2015 #20 Skrevet 14. juni 2015 Jeg tror man må bare innse at den tiden hvor "jobb" var synonymt med å være en ansatt som stemplet seg inn kl 8 og ut kl 16, er lengst forbi. Jeg har ingen problemer med at hun omtaler det som jobb, det skulle bare mangle når dette er tross alt hennes inntektskilde.
kristinehufine Skrevet 14. juni 2015 #21 Skrevet 14. juni 2015 Jeg har ikke noe i mot henne, men leste siste innlegg, der hun sier at bloggen er en jobb! Synes hun fremstår litt umoden her, man kan ikke sammenligne det å blogge med en ekte jobb, spesielt når hun aldri har hatt en ekte jobb. Men så er hun jo fortsatt ung og umoden, jeg hadde heller ikke hatt en jobb da jeg var 19(?), kunne sikkert sagt noe lignende når jeg var på den alderen jeg også (buh, glad jeg ikke hadde noen blogg da jeg var yngre ). Anonymous poster hash: 53634...fe9 Driver du en av Norges mest leste blogger? Det å gjøre det kan sidestilles med å være sjefsredaktør i et magasin, journalist, fotograf og regnskapsfører blant annet. Bare at hun gjør alle disse tingene hver eneste dag! Og at hun ikke har en utdannelse som gir henne en tittel som passer med disse yrkene er urelevant. Når man er lærer og jobber på en barneskole har man samme jobb som alle de andre, uansett om man er allmennlærer, barneskolelærer, faglærer eller annet. Du kan banne på at hun jobber mer enn en hvilken som helst annen 8-16 jobb, hun tjener penger på dette, betaler skatt som alle oss andre. Hun har en arbeidsavtale, bruker ikke NAV og forsørger i tillegg to barn med det hun gjør. Hvis du ikke kaller det en ekte jobb lurer jeg på hva en ekte jobb er? I dine øyne er det kanskje ikke godt nok, og ikke en "ekte" jobb. Men det er en jobb, og hvor ekte den er får du diskutere med deg selv å finne ut av. I mine øyne er det en jobb! En helvetes jobb kanskje, men en jobb. Hvis noen betaler deg for å gjøre noe, er det en jobb! Stakkars jente, som må sitte å lese gjennom kommentarer som lyser av uvitenhet og dømmende meninger! Blir skikkelig provosert. Prøv å blogg selv, bytt med en av disse bloggerne en uke så skal jeg love deg at pipa får en annen lyd! Du kan mene hva du vil om henne som person, valgene hun har tatt osv. Jeg personlig syns det står respekt av at hun har gjort det beste ut av situasjonen og står på egne ben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå