Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Å han iriterer meg med alt han gjør! Vil ikke kysse han, ha sex eller noen verdens ting. Jeg liker at han er her innimellom da det er blitt en vane. Synes det er en befrielse når han skal bort og jeg kan være alene. Er det noe håp? Hater dette:( Anonymous poster hash: fb044...02e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Så kutt.. Anonymous poster hash: 36d0b...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå