Gå til innhold

Hormonella....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå straks 7 mnd gravid med vårt 3dje barn å hjelpes meg så hormonell det er mulig å bli...

Jeg kjefter å smeller for ting som jeg vanligvis bare har funnet meg i. Det er egentlig ikke dumt om alle hadde plukket opp etter seg selv eller tatt ansvar for oppgaver som passer sin alder å funksjonsevne. Men jeg har vel vært dum å skjemt dem bort, både barn og far.

Jeg reagerer på alle slag lyder som smatting, slafsing å krafsing. Hunden er ikke verdt mye nå da hun enten piper eller bjeffer uansett hva det er.

Hvis ikke det skjer noe med tålmodigheten min snart nå så tror jeg at jeg stryker med før svangerskapet er over. Blir fort sliten pga babyen ligger langt ned å presser samtidig som jeg har bekkenløsning. I tillegg har jeg kroniske smerter i ledd men tar ikke noe medisiner for det nå da jeg er gravid.

Er det flere som har hatt det slik? Noen gode tips for å takle hverdagen bedre?

Anonymous poster hash: f2129...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dagen din blir bedre hvis du lærer deg forskjellen på og/å 😂😜

Anonymous poster hash: 77cfc...556

Skrevet

Herregud ikke rart folk gruer seg for Å skrive innpå her.....takk for at du måtte kommentere for å prøve å gjøre dagen litt verre. Må gjøre innmari godt å være så mye bedre enn alle andre...😉

Anonymous poster hash: f2129...abb

Skrevet

Kanskje dagen din blir bedre hvis du lærer deg forskjellen på og/å 😂😜

Anonymous poster hash: 77cfc...556

Du er jo rett og slett ondskapsfull!

Anonymous poster hash: a6214...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...