Gå til innhold

Hvordan få "guts" til å forlate samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i løpet av forholdet vårt mistet helt selvtilliten, særlig etter siste fødsel. Jeg tror at hvis jeg går vil ingen andre menn noen gang ha meg, jeg har svært lite nettverk her utover samboers familie og venner. Kommer til å ha god økonomi hvis jeg går, men det er skummelt å bli alene og være taper IGJEN (har avsluttet et 10 år langt forhold tidligere fordi eksen ble en drittsekk ut av det blå). Hvordan få mer selvtillit, tro mer på seg selv, i stedet for å tenke at man er stygg, dum og uinteressant? Kun mitt selvbilde som hindrer meg fra å gå nå...

Anonymous poster hash: 72c74...9bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ville du svart din aller beste venninne om hun spurte deg?

Skrevet

Gå først, og jobb med selvbildet etterpå. Det er MYE lettere å få tilbake selvtilitten når man er alene, enn i et dårlig forrhold! :)

Da kan du begynne å tenke mere på deg selv, ta mere vare på deg selv ol. Du kommer til å få en ny livsgnist! :) 

Anonymous poster hash: b5351...81c
Skrevet

Har dere alle problemer med gubben eller ?

Hvis dere kunne Vært deres manns beste venn i tillegg til kjæreste, hadde vel kommunikasjon vært litt anderledes/bedre kanskje. ?!

Anonymous poster hash: 1045d...99a

Skrevet

Hvis dere kunne Vært deres manns beste venn i tillegg til kjæreste, hadde vel kommunikasjon vært litt anderledes/bedre kanskje. ?!

Vanskelig å være bestevenn med noen som er utro bak ryggen din, lyver, bryter løfter gitt til deg og barna og nekter å gjøre husarbeid. Og nei, han var ikke slik da vi møtte hverandre.

Anonymous poster hash: 62f89...3d9

Skrevet

Nå tror jeg kanskje ikke at de som er fornøyd med mannen og forholdet skriver så mange tråder her inne, eller hva tror du?

Du har lov å tenke deg om før du poster, du også.

Anonymous poster hash: c8d6e...919

Skrevet

Gå først, og jobb med selvbildet etterpå. Det er MYE lettere å få tilbake selvtilitten når man er alene, enn i et dårlig forrhold! :)

Da kan du begynne å tenke mere på deg selv, ta mere vare på deg selv ol. Du kommer til å få en ny livsgnist! :)

Anonymous poster hash: b5351...81c

Signerer denne. Gå fra han og begynn å leve igjen.

Lykke til

Anonymous poster hash: 4a848...431

Skrevet

Skal du få bedre selvtillit så må du gå. Er mye lettere å bygge opp selvtilliten da.

Og du vil uansett få det mye bedre alene, enn sammen med en som behandler deg så dårlig.

Jeg er selv enslig mor til 2, gikk fra barnefar for 7 år siden. Og selv om jeg er singel, så har jeg det så mye bedre.

Anonymous poster hash: 75f66...a29
Skrevet

Nå tror jeg kanskje ikke at de som er fornøyd med mannen og forholdet skriver så mange tråder her inne, eller hva tror du?

Du har lov å tenke deg om før du poster, du også.

Anonymous poster hash: c8d6e...919

Åja ... så dette er et syteforum for alle damer som er misfornøyde med mannen sin?

Anonymous poster hash: b7982...ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...