Gå til innhold

Utrolig lite fotogen og snart bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart gifte meg. Og jeg er bare helt utrolig lite fotogen. Tenk om jeg ser stygg ut på bryllupsbildene mine? Fikk helt noia nå. Jeg er ikke en stygg person, men blir det på bilder

Anonymous poster hash: bf3b9...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett deg i ryggen, ikke trekk haka inn, men ikke kneise med nakken heller, åpne øynene og smil!

Det blir så bra så!

Hvis du opptrer som om du ikke blir fin på bilder, så blir du det ikke. Vær en "filmstjerne" og det blir du!

Anonymous poster hash: abb94...fc3
Skrevet

Rett deg i ryggen, ikke trekk haka inn, men ikke kneise med nakken heller, åpne øynene og smil!

Det blir så bra så!

Hvis du opptrer som om du ikke blir fin på bilder, så blir du det ikke. Vær en "filmstjerne" og det blir du!

Anonymous poster hash: abb94...fc3

Håper du har rett

Anonymous poster hash: bf3b9...c4a

Skrevet

Jeg hadde de tankene som deg før vårt bryllup, men bildene ble faktisk utrolig fine om jeg så skal si det selv :) Tror det er noe med oss bruder den dagen, det såg så naturlig og bra ut, selv på de bildene jeg var redd det skulle se "oppstilt" ut. Øv deg litt foran speilet ift fra hvilke vinkler du ser best ut og hvilket uttryk som ser mest naturlig ut, så er jeg sikker på du kommer til å se flott ut på den store dagen både irl og på bilder :)

Anonymous poster hash: 8f24f...d08
Skrevet

Du kan faktisk trene deg opp til å bli mer fotogen. Men det er viktig at du da har en som kan fotografere deg som du stoler på, som du kan ha det morro med og føle deg avslappet med. Jeg har tatt masse "modellbilder" av venninner som ikke ante hvordan de skulle være foran kamera og med rett veiledning og gjøre en morsom ettermiddag/kveld ut av det med noen glass vin og musikk så ble det faktisk fantastiske bilder ut av det :)

I ettertid så fant de da ut hvilke vinkler etc som de tok seg godt ut på og fra da av ble det så og si bare fine bilder av dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...