Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Er alltid godt humør på jobben osv, men jeg er så sur når jeg er hjemme og sammen mannen min og det frustrerer meg! Jeg vil ikke være sur og skjønner ikke hvorfor jeg er det, men klarer ikke endre det. Jeg har vært klar over det lenge og prøver så godt jeg kan, men blir grinete over ingenting uansett hva han gjør. Etter jeg er nebbete mot han sliter jeg med å holde gråten inne. Han har jo ikke gjort noe galt, men alt ved han irriterer meg nesten for tiden! Vurderer å begynne på antidepperesiva som jeg har liggende etter en periode for 4 år siden slik at jeg ikke har slike humørsvingninger og sutring ... Anonymous poster hash: a1f4d...c8a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Hvis mannen din er en fin fyr og det bare er vanlige småting som gjør deg sur mot han ville jeg prøvd antidepressiva igjen. Han vil enten komme til å forlate deg eller bli deprimert selv hvis du fortsetter å hakke på han for de minste ting. Anonymous poster hash: 03de0...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå