Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Traff en mann for,ca 7-8 mnd siden via jobb. Ble så betatt. Han tok kontakt m meg privat og vi har pratet myyye siden den gang. Daglig, flere timer! Pga geografiske utfordringer begynte han å date en annen, men avsluttet det pga meg. Han klarer ikke p slutte å tenke på meg. Han har aldri skjult noe for meg! Så kom han på besøk til meg. Skulle være her i 4 dager, klar for å ta inn på hotell om vi ikke klaffet. Har aldri møtt en mann som jeg har klaffet så enormt med. Vi har hatt en helt fantastisk uke, med både meg og ungene. Til ungene sa jeg vi bare var,gode venner og ingenting skjedde foran de. Han laget middag uoppfordret hver dag til oss og brukte masse tid m ungene. Vi begge føler oss helt tomme her vi sitter hver for oss. Vi savner hverandre så grådig. Men, blir det oss er det jeg og ungene som må flytte. Han har barna sine 50% av tiden. Mine barn har kun faren på besøk noen timer hver mnd. Vi har tenkt å bruke god tid på denne og vi er godt voksne begge to. Kommer ikke til å ta en kjapp avgjørelse på dette. Han bor på ene siden av landet og eg på andre. Jeg har ingen forbindelser der han bor. Er det noen som har har flyttet mange mil uten å ha nettverk der? Og har d gått bra? Anonymous poster hash: f82af...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå