Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Jeg og min mann gikk fra hverandre 14 mai, han har trekt seg helt vekk og ikke hørt noe fra han siden 18 mai, vet han lever,ser han legger ut bilde av han og nye dama, deres ferie turer og slik, han jobber ikke og har derfor ikke noe krav til og betale barnebidrag. Jeg har ca 30.000 i mnd,men har ca 25.000 i regninger i mnd , han stakk fra alt,så ligger langt unna med alt,han satt meg og hans 2 barn på 5 og 17 år i sikkelig knipe. så trenger tips ang hvordan jeg skal fordele pengene på mat, og bursdagfest for minsten som er 5 år, må be alle guttene i bhg som er 12 stk. jeg vil i alle fall være i denne knipen dette året her, men nå ble det jo ekstra pga hans bursdag,men vi kan ikke unne oss noe godt eller ferie, så lenge vi har bare 5000 kr. Anonymous poster hash: e0118...704
LivetErEnLek Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Unger i den alderen spiser ikke stort, så på 12 barn, kommer du unna med en pose frist price pølser med tilhørende lomper, en langpanne sjokoladekake, en pk first price is, 3-4 1,5 l grans brus og litt popkorn. Blir vel rundt 150 kr ☺☺
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Takk for svar. men er ikke first price pølser ille? kanskje ikke barn bryr seg om det Anonymous poster hash: e0118...704
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Vet ikke ang firstprice-pølsene men ville bare si at 3-4 store flasker brus høres mye ut. Da vår ble 7 var de totalt ti unger, var i tillegg noen voksne som også tok seg et glass brus og vi hadde 3 flasker og det ble rikelig til overs. Barna spiste i snitt 1 pølse hver. Vi kjøpte 15 pk pinup/lollipop - så fikk de velge hvilken de vil ha, men du kan jo også kjøpe bare én sort. Kostet rundt 30 kr. Eller kjøp 2-liters boks og ha i skåler, kanskje med nonstop de kan ha oppi i tillegg. Hadde muffins i tillegg. Har du noen ballonger liggende er det god underholdning, ellers selger de dette billig på f.eks Clas Ohlson. Tolv 5-åringer spiser sikkert mindre enn du tror. :-) Anonymous poster hash: 8264e...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå