Gå til innhold

starte på nytt med ny mann? ang barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tvllingsjenter på 17, en gutt på snart 16 og en jente på 13, ble skilt fra faren deres for 6 år siden, vi har hatt 50/50 hele tiden og det funker veldig bra.

for 4 år siden traff jeg en fantastisk mann,som ikke har barn fra før, og har begynt i det siste og gi uttrykk for at han vil ha ett eller to barn, vi gifter oss i juli, jeg er 37 år,mens han er 33, jeg tenker at jeg gjerne vil gi han barn,men samtidlig,må jeg begynne helt forfra, mine barn er jo veldig selvstendig nå.

Er det noen som har erfaringer med dette her? ønsker og få smarte og gode råd

Anonymous poster hash: 97f4b...57b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha barn da? Har ikke dere snakket om dette i begynnelsen av forholdet? Det burde dere, spesielt siden han ikke har barn fra før.

Anonymous poster hash: b963d...456

Skrevet

Du kan lett miste han hvis du ikke "gir" han barn..

Anonymous poster hash: 1702c...06a

Skrevet

Jo jeg har veldig lyst på flere,men tenker bare at det blir veldig rart når de andre barna er så store,barna er helt med og synes jeg bør få flere, til og med gutten

Anonymous poster hash: 97f4b...57b
Skrevet

Bare å kjøre på! Kommer til å bli verdens heldigste baby :P

Anonymous poster hash: e34bd...704

Skrevet

I din situasjon hadde jeg villet gått med på en attpåklatt. Bare en, og han skulle ha fått skrevet under på en kontrakt om deling av ansvar ang babyen og våkenetter :)))) Det hadde sikkert vært koselig og du har jo nesten bare voksne barn så barnevakt har dere også ;)

Anonymous poster hash: e1121...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...