Gå til innhold

Gir dere gave til bhg ved bhg slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skolestarter.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gi gave til barnehagen.

Hva gir dere? Og gir alle gave?

Anonymous poster hash: eacd3...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har gjort det, har gitt eventyrbok og skrevet en hilsen inni fra barnet vårt med dato :)

Skrevet

Vi gav en uteleke. Har jobbet i barnehage i ettertid og vet at det ikke er normalt her jeg bor. Kommer til å gjøre det igjen neste år. Hvorfor? Fordi vi er så utrolig fornøyde med de ansatte som passer vårt barn :)

Anonymous poster hash: 6a6fe...5a4

Skrevet

Vi gir ikke noe. Er ikke spesielt fornøyd med bhg og ingen av de ansatte som utmerker seg positivt. Vi ga i den forrige barnehagen, der var de ansatte helt supre.

Skrevet

I første lille familie bhg ga vi vin, bok og sjokolade. Til den store bhg ga vi bok til avdelingen og sjokolade til pauserommet.

Anonymous poster hash: 93f41...790

Skrevet

Vi gav en uteleke. Har jobbet i barnehage i ettertid og vet at det ikke er normalt her jeg bor. Kommer til å gjøre det igjen neste år. Hvorfor? Fordi vi er så utrolig fornøyde med de ansatte som passer vårt barn :)

Anonymous poster hash: 6a6fe...5a4

Hvilken uteleke? :)

Anonymous poster hash: 4d287...d79

Skrevet

Kommer kanskje til å gjøre det når han slutter ja. Aner ikke hva man kan gi, har heldigvis et år til å tenke på:) Tenker det er koselig for barnet også å gi noe til de som han er så glad i som har passet på ham i alle disse viktige årene!

Anonymous poster hash: f1c78...835

Skrevet

Jeg har kjøpt en liten gave ved barnehageslutt og barnehagebytte. Yngstemann skal bytte barnehage nå til sommeren siden vi skal flytte, og da kjøper jeg også gave. Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe enda, men blir sannsynligvis en ting til barnehagen og en ting til hver av de ansatte på avdelingen :) Han går i en fantastisk barnehage, og jeg kan ikke rose de ansatte nok.

Skrevet

Ja, her ga hele kullet en uteleke i sammen. En slags vannleke som de kunne kjøre båter på til 900, dvs 100 på hver.i

Anonymous poster hash: f8d2d...174

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: f6df2...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...