Gå til innhold

Inspirert: Jentemage - guttemage


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig å se forskjell, eller er det bare oppspinn? Dere som har både jente og gutt, var magene deres forskjellige i svangerskapene?

 

Har selv to jenter. Første gangen visste vi ikke hvilket kjønn vi fikk, og mange spekulerte på dette med formen på magen. Fikk høre at det MÅTTE være gutt av noen og jente av noen. Flertallet sa gutt, ut kom det en jente. I neste svangerskap tror jeg egentlig magen var lik og jeg la på meg ca like mye. Da visste vi at vi fikk jente, men likevel var det flere som insisterte på at jeg hadde guttemage.

 

Anonymous poster hash: 4b03c...742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig mulig å se forskjell, eller er det bare oppspinn? Dere som har både jente og gutt, var magene deres forskjellige i svangerskapene?

 

Har selv to jenter. Første gangen visste vi ikke hvilket kjønn vi fikk, og mange spekulerte på dette med formen på magen. Fikk høre at det MÅTTE være gutt av noen og jente av noen. Flertallet sa gutt, ut kom det en jente. I neste svangerskap tror jeg egentlig magen var lik og jeg la på meg ca like mye. Da visste vi at vi fikk jente, men likevel var det flere som insisterte på at jeg hadde guttemage.

 

Anonymous poster hash: 4b03c...742

Jeg hadde forsljellig mage for jente og gutt.

 

Anonymous poster hash: a1e90...a0a

Skrevet

Jeg hadde tutmage, skikkelig guttemage. Fikk gutt, samme neste svangerskap.

 

Jentemager er ofte rundere, der en ser at personen blir bredere rundt midjen.

 

Jeg syns det stemmer på mange.

 

Anonymous poster hash: 5fc2d...c14

Skrevet

Jeg har ikke hatt forskjellig mage for jente og gutt. Magemusklene avgjør jo hvordan magen blir, det gjør plasseringen av morkake, hvordan baby ligger osv. Men i all hovedsak din egen fysikk. Jeg har gode magemuskler og har aldri fått bred gravidmage, ikke særlig stor heller, hverken da jeg gikk med jenta eller med guttungene. Bakfra synes det ikke at jeg er gravid.



Anonymous poster hash: 9f7ee...0eb
Skrevet (endret)

Jeg hadde typisk "guttemage" da jeg fikk de to guttene mine, og "jentemage" da jeg fikk første jenta. Nå har jeg "guttemage" og venter jente 😉

Endret av Violeta
Skrevet

Hatt guttemage på alle tre gutta. Første visste vi ikke hva vi fikk, men oldemor var bombesikker på at det var gutt. Tutmage

Når en ikke ser at en person er gravid bakfra

 

Anonymous poster hash: cffa9...b7f

Skrevet

Alle sa jeg hadde typisk guttemage da jeg fikk jente.

Tror magen var ganske lik da jeg senere fikk gutt.

 

Anonymous poster hash: 7ee27...1fb

Skrevet

Ærlig talt folkens. Det er bare tull. Man har 50 % sjanse for å tippe riktig, så at det "stemmer på noen" er jo ingen overraskelse?

 

Anonymous poster hash: d83fa...1c8

Skrevet

Var tydelig forskjell på magen når jeg gikk med mine! Med gutten var magen høy og kulerund, og jeg så gravid ut bakfra også. Med jenta var magen lav og struttende, og jeg så ikke gravid ut bakfra

 

Anonymous poster hash: 98985...a42

Skrevet

Så jeg har fått guttemage med jenta, og jentemage med gutten 😂

Skrevet

Så jeg har fått guttemage med jenta, og jentemage med gutten 😂

 

Anonymous poster hash: 98985...a42

Skrevet

Jeg hadde guttemage med eldste som var gutt, med de to andre som er gutt og jente fikk jeg høre begge deler... Eneste jeg så forskjell på var at jeg bar nr 1 høyere enn jeg gjorde med nr 2 og 3, og at magen med nr 1 var litt spissere enn med nr 2 og 3. Magen med nr 2 og 3 var ganske så likt, men forskjellig kjønn :) Mamma har vistnok hatt guttemage med alle oss 3 jentene, så jeg stoler ikke helt på at mageformen viser hvilket kjønn det er, er nok ren tilfeldighet. Men gøy er det jo å prøve å gjette kjønnet ved hjelp av alle kjerringrådene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...