Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Det må vel være ei lita jente til vel ? Synes hun har skikkelig jentemage :-) Anonymous poster hash: ed699...dbf
februarprins2013 Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 vet ikke om de er sagt hva det er enda,men jeg også tror det er ei jente til
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Vel... Har fått beskjed om at jeg har guttemage i begge mine svangerskap fra folk som mener de ser sånt. Har ikke sett noe til gutten enda... Anonymous poster hash: 58797...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå