Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Er det normalt å bruke pudder oppå fondation? Er det mange som gjør det? Har gjort det et par ganger selv og føler jeg får mye jevnere resultat, men lurte på om dette var et nono i sminkeverden? Anonymous poster hash: 695ee...6ec
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Det gjør jeg også. Og litt rouge eller solpudder oppå der igjen. Bruker velvet fluid fundation fra kanebo og total finish compact pudder oppå. Veldig fint.Du må jo bare prøve deg frem til det du syns passer din hud og 'behov'. Ikke vær opptatt av rett og galt:) Anonymous poster hash: 6e4c2...b05
Urwa Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Hvis du skal sminke deg til dagtid ville jeg ikke brukt det. Men perfekt til kvelds eller når det ikke er dagslys😊
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Ja, de fleste (unntatt fuktfattig hud) burde pudre lett med transparent, oljefritt pudder. Det fikserer sminken slik at foundation, concealer, blush samt skygge sitter langt bedre enn uten pudder. Ikke bruk foundation i pudderform, mineralpudder, e.l. i tillegg til foundation. Det blir for tett for alt annet enn bordellbruk o.l.. Hilsen makeup-artist. Anonymous poster hash: 7399f...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå