Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Jeg løpte sist for en måned siden. Før det var det hardtrening frem mot halvmaraton, men etter løpet har jeg ikke orket løpe. Måtte ha en pause .. Skal begynne igjen nå i helgen fordi nytt mål har motivert meg til å starte på an igjen. Hvor mye av kondisen tror dere er borte? Blir vel ikke som å begynne på nytt?! Men jeg måtte bare ha denne pausen :/ Anonymous poster hash: 26a8b...9d6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Min løpe PT sa til meg at formen ble dårligere etter 7 dager uten trening. Det eskalerte litt på 14 og 21 dager. Du er likevel fortsatt i grei form. Og du vil løpe deg opp igjen ganske raskt. Hvordan gikk halvmaraton? Anonymous poster hash: 577aa...e45
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Det gikk kjempefint. Målet var å gjennomføre siden dette var mitt første. Mange begynte å gå tidlig, men jeg klarte faktisk å løpe hele veien. Det var noe av det største jeg har opplevd! Takk for svar. Jeg skal begynne å løpe igjen i dag. Nå gleder jeg meg faktisk:) Men det blir nok tungt.. hi Anonymous poster hash: 26a8b...9d6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Kondisjon er ferskvare, så når du brått slutter å trene så forsvinner litt av kondisen. Men det som er så fint er at det tar veldig kort tid å trene deg opp igjen til der du var - lykke til ! Jeg har gjort akkurat det samme som deg. Bergen City Halvmaraton, men har trent minimalt siden det. Må skjerpe meg. Anonymous poster hash: dce23...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå