Gå til innhold

Mann uten bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kjæreste i et år nå. I dag betrodde han meg noe. Han bruker bukser kun når han ikke er alene!? Synes det er litt rart egentlig. Hvorfor har han ikke på seg bukser og hvorfor tar han de på når jeg kommer på besøk? Da går jo buksen som regel av igjen likevel.

Må innrømme at jegikke forvirret av det hele. Bør jeg fortelle han at han forvirrer meg og at jeg ikke helt vet hva dette vil bety for oss fremover?

Anonymous poster hash: 32071...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en kjæreste i et år nå. I dag betrodde han meg noe. Han bruker bukser kun når han ikke er alene!? Synes det er litt rart egentlig. Hvorfor har han ikke på seg bukser og hvorfor tar han de på når jeg kommer på besøk? Da går jo buksen som regel av igjen likevel.

Må innrømme at jegikke forvirret av det hele. Bør jeg fortelle han at han forvirrer meg og at jeg ikke helt vet hva dette vil bety for oss fremover?

HÆ? Er vel så enkelt at han liker å gå uten bukse når han er alene! Selvfølgelig tar han den på når du kommer på besøk, er ganske sært å allerede ha tatt av buksa når dama kommer vel?

Anonymous poster hash: 7d026...dd1

Skrevet

HÆ? Er vel så enkelt at han liker å gå uten bukse når han er alene! Selvfølgelig tar han den på når du kommer på besøk, er ganske sært å allerede ha tatt av buksa når dama kommer vel?

Anonymous poster hash: 7d026...dd1

Men hvorfor skal han gå uten bukse og hvorfor skal han føle at han må ta den på

Når jeg kommer? Kan han liksom ikke være seg selv sammen med meg da? Og er jeg liksom så prippen at han må ha på

Den buksen når jeg er der? Eller er det hele for å med vilje forvirre meg?

Skrevet

Det er vel ikke for å forvirre deg. Jeg liker heller ikke å ha på meg bukse, hjemme går jeg i truse og t-shirt. Får jeg en kjæreste vil jeg jo ha på bukse da han kommer på besøk. Men den dagen vi bor sammen, så går jeg jo uten bukse foran han og.

Anonymous poster hash: cf6d7...dc2
Skrevet

Tuller du eller forstår du det virkelig ikke? Mannen min går også uten bukse hjemme, men tar den på når vi venter besøk, uansett hvem vi får besøk av. Det er da vanlig folkeskikk. På samme måte som jeg pleier å ta av meg bh og sokker når jeg kommer inn døra hjemme, men tar det på igjen om vi får besøk. Og jeg er da like mye meg selv enten jeg går med eller uten. ;)

Anonymous poster hash: 51605...69f
Skrevet

Jeg forstår ikke... Jeg er hos han en hel helg. Han har på bukse hele tiden. Når jeg reiser søndag fyker buksen av og han er igjen den seg selv.

Hva er galt med meg? Hvorfor kan han ikke være bukseløs sammen med meg?

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men kan det være dette som kalles ekstrem, sinnsyk overtolking?

Skrevet

Kanskje han egentlig vil dumpe meg, men ikke tør? Så sier han dette om buksen som han vet jeg vil reagere og gruble på. Så venter han på at jeg skal dumpe han?

Kan det henge sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...