Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Sender dere med det? Har jo enkelte dager vært veldig varmt, f.eks shorts osv til en toåring.. Dumt? Mtp at ungen herjer veldig! Får hull i bukser osv, bedre med tights? Anonymous poster hash: 221e4...e43
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Obs, tenker på plagg med bare knær Anonymous poster hash: 221e4...e43
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Er det varmt nok med shorts så er det med ja. Men i Trøndelag så er det ikke akkurat shorts vær nå.... Anonymous poster hash: e3dab...9a8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Skjønte ikke helt hva du spurte om jeg, om ungene går i shorts i barnehagen? Ja det gjør de så absolutt, noen skrubb på knærne, møkkete klær, hull i klær osv er bare fint, da har ungene vært aktive og lekt som barn skal leke Jeg kler de etter været, i dag har min barnehagejente gått i kortbukse og t-skjorte. Anonymous poster hash: 24715...eb5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Jeg sender i kjoler, Skjørt eller shorts om sommeren. Har bukser og Tights liggende i skiftekassa Anonymous poster hash: 0a8ea...4dc
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Har ei som går i kjole hele året. Selvsagt er knærne bare om sommeren. Anonymous poster hash: bd671...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå