Gå til innhold

Buksedrakt ol i bhg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender dere med det? Har jo enkelte dager vært veldig varmt, f.eks shorts osv til en toåring.. Dumt? Mtp at ungen herjer veldig! Får hull i bukser osv, bedre med tights?

 

Anonymous poster hash: 221e4...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs, tenker på plagg med bare knær

 

Anonymous poster hash: 221e4...e43

Skrevet

Er det varmt nok med shorts så er det med ja. Men i Trøndelag så er det ikke akkurat shorts vær nå....

 

Anonymous poster hash: e3dab...9a8

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du spurte om jeg, om ungene går i shorts i barnehagen?

 

Ja det gjør de så absolutt, noen skrubb på knærne, møkkete klær, hull i klær osv er bare fint, da har ungene vært aktive og lekt som barn skal leke :)

 

Jeg kler de etter været, i dag har min barnehagejente gått i kortbukse og t-skjorte.



Anonymous poster hash: 24715...eb5
Skrevet

Jeg sender i kjoler, Skjørt eller shorts om sommeren. Har bukser og Tights liggende i skiftekassa

 

Anonymous poster hash: 0a8ea...4dc

Skrevet

Har ei som går i kjole hele året. Selvsagt er knærne bare om sommeren.



Anonymous poster hash: bd671...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...