Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Bf sier alltid til vår 4 åring at han skal ringe igjen dagen etter, hvis de har hatt en telefonsamtale. Men han ringer aldri. Barnet spør dagen etter om ikke far skulle ringe, men han ringer aldri opp igjen dagen etter. Slik har det vært en liten stund nå. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 792c4...418
Isola&Lille+julegave Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Du sier til bf at han må holde det han lover. Hvis han sier at han skal ringe, må han, fordi barnet blir så skuffet! Man skal aldri love et barn noe man ikke holder!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Sånn gjør faren til datteren min også. Innimellom sier hun si til meg at pappa skulle ringe, men det er sjelden. Det har vært sånn i så mange år nå at jeg tror hun har begynt å ta det med en klype salt. Det er synd, men i vårt tilfelle har det ikke hjulpet at jeg har snakket med far. Anonymous poster hash: 62998...327
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Sånn har faren til barnet mitt også gjort i mange år. Jeg har tatt det opp x antall ganger, og det loves bot og bedring- men ingenting endres. Nå er barnet mitt blitt en god del større enn ditt-dobbelt så gammel og vel så det. Samvær har bestandig vært med tilsyn så det er heller ikke rare greiene. Barnet bryr seg egentlig fint lite om lovnader som gis av faren. Jeg er heller ikke den som oppmuntrer til å tro på det faren sier. Høres kanskje grusomt ut, men barna er ikke dumme og jeg nekter være den som gjør saken enda verre. Anonymous poster hash: 53fd5...1ad
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 et barn på 4 år forstår det ikke allikevel,så du overreagerer Anonymous poster hash: 1af25...eb3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 et barn på 4 år forstår det ikke allikevel,så du overreagerer Anonymous poster hash: 1af25...eb3 Vet ikke om du har barn eller hvordan ditt/dine barn er men de aller fleste barn på 4 år reagerer på at avtaler ikke blir holdt. Det beste for barnet er om du kan komme opp med en unnskyldning for pappan som feks han ble vel litt opptatt i dag da, han ringer nok srnere.... Mwn ville tatt det opp med far at det er mulig å avslutte samtaler uten lovnader. Fortsetter han sånn vil det gå ut over han og barnets forhold på sikt å evt barnets tillit til andre. Anonymous poster hash: cfaaf...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå