Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Så langt tenker vi musikk/ lydbok, bøker og plastalina. Noen som kommer på noe annet lurt? Anonymous poster hash: 9b05c...2c8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Plastelina, er det virkelig en fin fly-aktivitet...? Hvor lang er reisen? Anonymous poster hash: 23df3...4d0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Last ned en film til nettbrettet. Anonymous poster hash: d3ea5...655
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Tegnesaker eller klistremerkebok? Min fikk ei lita eske med fargeblyanter på flyet (jeg elsker sas!). Var stor stas å ta ut en fargeblyant, tegne en strek for å så legge tilbake i eska. Og på an igjen. 😊 Anonymous poster hash: ff7c0...9ec
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Last ned fantorangen spiller samt puslespill for små barn Anonymous poster hash: 16004...a45
februarprins2013 Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 nettbrett med diverse puzzle spill og fantorangen, min skal ha med seg nettbrettet sitt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Puslespill, tegnesaker, kjeks og annen mat, bøker og div spill på ipad.
the amazing spidermamma Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har hatt med et memory-spill med stort hell. Ikke for å spille, men for å se på bildene OG (dette er det viktigste, og det som tar laaang tid) putte alle brikkene oppi boksen gjennom en liten sprekk som jeg har laget i boksen. Jeg så en som anbefalte Fire på rad, det blir sikkert noe av det samme. Putte oppi er stas. Ellers så hadde jeg med en liten koffert (i matboks-str) med på sist flytur, med litt kjeks, rosiner og et par små gaver, en lekebil og en liten katt. Dette var en stor suksess og holdt på oppmerksomheten en stund. Dette skal jeg gjøre neste gang også, men da vil jeg pakke inn alt for at det skal bli enda mer spennende. Og så skal jeg ikke bruke metallboks, for den vekket litt for mye oppmerksomhet i sikkerhetskontrollen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå