Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 ... all negativiteten. Svært mange her er direkte sure og utakknemlige. De poster fortvilte tråder om mannen gjør slik, huset er sånn og sånn, barna er slik og stebarna sånn. Babyen gjør ditt og svigermor gjør datt. Økonomien er sånn og forbruket er slik. De er så fortvilte og ber sårt om råd. Så er det mange flotte damer som kommer med velmente råd og mulige løsninger på problemene. Og da blir disse sablet ned. Ikke noe "takk for svar" eller "det kan være en løsning". Neida, alt er jo så vanskelig for kroppen gjør slik, huset er sånn, mannen gjør ditt og stebarnet sier datt. Er ikke måte på hvor vanskelig alt skal være. HVORFOR I HELVETE BER DERE OM RÅD NÅR INGENTING ER GODT NOK UANSETT? Anonymous poster hash: db5f2...add
Sommerfuggel i magen Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Haha! Som jeg skulle sagt det sjøl! 👍
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Signerer denne. Jeg er selv forundret over at noen HI'er aldri kommer tilbake igjen og uttrykker en aldri så liten takk. Anonymous poster hash: ea3b0...2f0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Signerer denne. Jeg er selv forundret over at noen HI'er aldri kommer tilbake igjen og uttrykker en aldri så liten takk. Anonymous poster hash: ea3b0...2f0 Dette er jeg egentlig enig i, MEN, jeg må bare si: det er jo umulig å følge en tråd via mobil som anonym. Det gjør at jeg rett som det er glemmer at jeg har kommentert noe, før tråden plutselig popper opp igjen to dager senere. Mulig at jeg ikke er alene om å glemme hva jeg har kommentert? Anonymous poster hash: 644d9...0ce
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Så godt å høre at flere er enige. Litt folkeskikk er vel ikke for mye å be om etter min mening. Jeg er alltid takknemlig for at folk tar seg tid til å lese om mine problemer og ikke minst svare og komme med gode råd. De fortjener en takk Enig at det er vanskelig å følge tråder via mobil, men man klarer vel alltids følge med på de man selv har opprettet og ber om råd på det er jo hele hensikten... Anonymous poster hash: db5f2...add
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Jeg vet. Jeg hadde ett litt flaut spørsmål her en gang. Rett etter fødsel og jeg var nyoperert pga komplikasjoner. Lurte på noe med lille jeg ikke turte stille på sykehuset. Jeg fikk masse dritt og begynte faktisk å grine (litt å overreagerer men jeg var på et sårbart sted) MEN så kom det to/tre som svarte meg skikkelig da. Noen anonyme og en som ikke var det. Ble veldig glad for det og husker hun med nick for alltid. LillaGorilla. Synes folk kan tenke seg om. Jeg er ganske sikker på at de ikke ønsker å såre noen men det gjør de. Nå er jeg blitt herda men tenker ofte på hvor lei meg jeg ble når jeg ser andre får dritt. Anonymous poster hash: a780e...a69
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Jeg vet. Jeg hadde ett litt flaut spørsmål her en gang. Rett etter fødsel og jeg var nyoperert pga komplikasjoner. Lurte på noe med lille jeg ikke turte stille på sykehuset. Jeg fikk masse dritt og begynte faktisk å grine (litt å overreagerer men jeg var på et sårbart sted) MEN så kom det to/tre som svarte meg skikkelig da. Noen anonyme og en som ikke var det. Ble veldig glad for det og husker hun med nick for alltid. LillaGorilla. Synes folk kan tenke seg om. Jeg er ganske sikker på at de ikke ønsker å såre noen men det gjør de. Nå er jeg blitt herda men tenker ofte på hvor lei meg jeg ble når jeg ser andre får dritt. Anonymous poster hash: a780e...a69 Ser nå at problemstillingen var omvendt. Jaja. Lille startet festen kl fire i dag. Trøtt. Anonymous poster hash: a780e...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå