oslofrk Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Rister'n er gåen og nå vil jeg ha noe lekkert! Forslag taes i må med takk!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 http://www.kjokkenutstyr.net/kitchenaid-brodrister/ Denne har jeg. Utrolig fin og morsom å bruke. Kitch'n bestilte en til meg. Koster 3300, eller noe rundt der. Anonymous poster hash: d8617...f9d
oslofrk Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2015 Tusen Takk! Jævelsk dyr, men utrolig kul! 😉 vurderer Dualit, men den er litt mer kjedelig...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Tusen Takk! Jævelsk dyr, men utrolig kul! vurderer Dualit, men den er litt mer kjedelig... Den koster litt ja, men varer hundre ganger lenger enn billig modeller. Dessutten når jeg skal ha en slik sak stående ville jeg ha en som er lekker å se på og med noen kule funksjoner. Anonymous poster hash: d8617...f9d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Tusen Takk! Jævelsk dyr, men utrolig kul! vurderer Dualit, men den er litt mer kjedelig... Den koster litt ja, men varer hundre ganger lenger enn billig modeller. Dessutten når jeg skal ha en slik sak stående ville jeg ha en som er lekker å se på og med noen kule funksjoner.Anonymous poster hash: d8617...f9d Duslit er bare en fordyret men helt ordinær toaster. Skulle jeg hatt en Dualit skulle jeg i det minste hatt en New Generation i krom. Anonymous poster hash: d8617...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå