Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Man kan faktisk inngå avtale om å få bruke forumet til reklame. Ser dere noen som er merket med "firmabruker" så har de andre rettigheter enn oss andre. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144220137-firmabruker/ Anonymous poster hash: 1535e...5ec
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Har du noe poeng? Anonymous poster hash: e19e1...37d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Wow. Uproft! Anonymous poster hash: 82f7e...30c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Som ellers i verden. Pengene styrer. Anonymous poster hash: 68796...fe3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Har du noe poeng?Anonymous poster hash: e19e1...37d Poenget var at jeg lurte på om andre brukere viste dette. Viste du det? Anonymous poster hash: 1535e...5ec
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Har du noe poeng?Anonymous poster hash: e19e1...37d Poenget var at jeg lurte på om andre brukere viste dette. Viste du det? Anonymous poster hash: 1535e...5ec Ja. De tillater slikt. Så det var ingen bombe du slapp gitt. Anonymous poster hash: e19e1...37d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Det er nok bare å søke, for dere som Anonymous poster hash: ffb74...520
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Det er nok bare å søke, for dere som har behov for det. Det har vært gjort med suksess på andre forum. Anonymous poster hash: ffb74...520
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Ja jeg vet det og kan ikke si det plager meg nevneverdig. Er ikke akkurat som at det ligger fult opp av reklame og forespørsler fra diverse media nedover hele første siden til en hver tid. Anonymous poster hash: 0cb10...41c
sug lut Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Har det plaget deg voldsomt? Neppe. Siden driver tross alt ikke på dugnad, at de tjener på en slik bruker kan ikke rekke å plage deg. Og å si at "reglene" ikke gjelder er jo typisk evneveikt, de reglene du trenger forholde deg til gjelder firmabrukere også, bortsett fra at de altså får gjøre det de lever av.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 Reglene gjelder for alle og det med firmabruker, som er helt vanlig på forum, står også i reglene: '* Firmabrukere forbeholder seg retten til å komme med tilsvar i poster, men har ikke lov til å bruke forumet til salg eller reklame. Har du spørsmål kontakt forumansvarlig på mail eller PM' Anonymous poster hash: 2490d...acc
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #12 Skrevet 13. juni 2015 Reglene gjelder for alle og det med firmabruker, som er helt vanlig på forum, står også i reglene: '* Firmabrukere forbeholder seg retten til å komme med tilsvar i poster, men har ikke lov til å bruke forumet til salg eller reklame. Har du spørsmål kontakt forumansvarlig på mail eller PM' Anonymous poster hash: 2490d...acc Hvorfor spammes underforumene ned med det samme innlegget da? Kan de ikke heller lage en "sak" på det øverst på forumet? Anonymous poster hash: 68796...fe3
Luksusdyret Skrevet 13. juni 2015 #13 Skrevet 13. juni 2015 Har det plaget deg voldsomt? Neppe. Siden driver tross alt ikke på dugnad, at de tjener på en slik bruker kan ikke rekke å plage deg. Og å si at "reglene" ikke gjelder er jo typisk evneveikt, de reglene du trenger forholde deg til gjelder firmabrukere også, bortsett fra at de altså får gjøre det de lever av. Jeg synes det vitner om dårlige evner til å diskutere når man tilnærmet i hver diskusjon må si at noe brukeren har skrevet er hjernedødt, evneveikt og så videre. Bruker man kallenavn på lik linje med småskoleunger i skolegården, så fremstår man ikke som spesielt smart. Det går faktisk an å diskutere ting uten navnekalling og ædabæda-preg over hele innlegget.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #14 Skrevet 13. juni 2015 Har det plaget deg voldsomt? Neppe. Siden driver tross alt ikke på dugnad, at de tjener på en slik bruker kan ikke rekke å plage deg. Og å si at "reglene" ikke gjelder er jo typisk evneveikt, de reglene du trenger forholde deg til gjelder firmabrukere også, bortsett fra at de altså får gjøre det de lever av. Jeg synes det vitner om dårlige evner til å diskutere når man tilnærmet i hver diskusjon må si at noe brukeren har skrevet er hjernedødt, evneveikt og så videre. Bruker man kallenavn på lik linje med småskoleunger i skolegården, så fremstår man ikke som spesielt smart. Det går faktisk an å diskutere ting uten navnekalling og ædabæda-preg over hele innlegget. For DU er dronninga av saklige innspill. 🙊 Anonymous poster hash: e19e1...37d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #15 Skrevet 13. juni 2015 Reglene gjelder for alle og det med firmabruker, som er helt vanlig på forum, står også i reglene: '* Firmabrukere forbeholder seg retten til å komme med tilsvar i poster, men har ikke lov til å bruke forumet til salg eller reklame. Har du spørsmål kontakt forumansvarlig på mail eller PM' Anonymous poster hash: 2490d...acc Hvorfor spammes underforumene ned med det samme innlegget da? Kan de ikke heller lage en "sak" på det øverst på forumet? Anonymous poster hash: 68796...fe3 Spør på Ris og Ros eller send mail til hun Hanne (?). Anonymous poster hash: 2490d...acc
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #16 Skrevet 13. juni 2015 Hvordan skulle jeg viste det? Det heter VISSTE. Anonymous poster hash: 2028a...678
Luksusdyret Skrevet 13. juni 2015 #17 Skrevet 13. juni 2015 Har det plaget deg voldsomt? Neppe. Siden driver tross alt ikke på dugnad, at de tjener på en slik bruker kan ikke rekke å plage deg. Og å si at "reglene" ikke gjelder er jo typisk evneveikt, de reglene du trenger forholde deg til gjelder firmabrukere også, bortsett fra at de altså får gjøre det de lever av. Jeg synes det vitner om dårlige evner til å diskutere når man tilnærmet i hver diskusjon må si at noe brukeren har skrevet er hjernedødt, evneveikt og så videre. Bruker man kallenavn på lik linje med småskoleunger i skolegården, så fremstår man ikke som spesielt smart. Det går faktisk an å diskutere ting uten navnekalling og ædabæda-preg over hele innlegget. For DU er dronninga av saklige innspill. Anonymous poster hash: e19e1...37d Det jeg snakker om her er navnekalling. Jeg kan være usaklig, men kaller ikke folk evneveike, hjernedøde og at de skulle ha vært tvangssterilisert på grunn av manglende intellekt eller dårlig helse slik at de ikke reproduserer seg, som for eksempel de uføre.
sug lut Skrevet 13. juni 2015 #18 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Har det plaget deg voldsomt? Neppe. Siden driver tross alt ikke på dugnad, at de tjener på en slik bruker kan ikke rekke å plage deg. Og å si at "reglene" ikke gjelder er jo typisk evneveikt, de reglene du trenger forholde deg til gjelder firmabrukere også, bortsett fra at de altså får gjøre det de lever av. Jeg synes det vitner om dårlige evner til å diskutere når man tilnærmet i hver diskusjon må si at noe brukeren har skrevet er hjernedødt, evneveikt og så videre. Bruker man kallenavn på lik linje med småskoleunger i skolegården, så fremstår man ikke som spesielt smart. Det går faktisk an å diskutere ting uten navnekalling og ædabæda-preg over hele innlegget. Men er det verd det? Her inne? Njet. Dette er ikke et diskusjonsforum, dette er ikke annet enn florlett underholdning, jeg har plenty andre arenaer for diskusjon der deltakerne faktisk er verd å diskutere med. Endret 13. juni 2015 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #19 Skrevet 13. juni 2015 Har det plaget deg voldsomt? Neppe. Siden driver tross alt ikke på dugnad, at de tjener på en slik bruker kan ikke rekke å plage deg. Og å si at "reglene" ikke gjelder er jo typisk evneveikt, de reglene du trenger forholde deg til gjelder firmabrukere også, bortsett fra at de altså får gjøre det de lever av. Jeg synes det vitner om dårlige evner til å diskutere når man tilnærmet i hver diskusjon må si at noe brukeren har skrevet er hjernedødt, evneveikt og så videre. Bruker man kallenavn på lik linje med småskoleunger i skolegården, så fremstår man ikke som spesielt smart. Det går faktisk an å diskutere ting uten navnekalling og ædabæda-preg over hele innlegget. Men er det verd det? Her inne? Njet. Dette er ikke et diskusjonsforum, dette er ikke annet enn florlett underholdning, jeg har plenty andre arenaer for diskusjon der deltakerne faktisk er verd å diskutere med. Hva er det med deg for tiden Sug lut..!? Har lagt merke til at du biter hodet av folk for bagateller for tiden, og at du tyr til usaklige personangrep, det er ikke mitt tidligere inntrykk av deg. Til opplysning så er dette nettopp et diskusjonsforum, og til å ha så veldig mange interessante mennesker å diskutere med ellers i livet og ikke ha noen interesse av debattene her inne, så tilbringer du overraskende mye tid her.... Skal være enig i at debattene ikke er nevneverdig dype eller avanserte akkurat, og at mye bare må anses som kostelig underholdning. Men å ha litt folkeskikk i måten man diskuterer på når man først har valgt å delta i debatten,- det skader ikke. Anonymous poster hash: bbec9...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå