Gå til innhold

Kjæresten min har spesielle ønsker i senga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et relativt nytt forhold,og har visst at kjæresten min har hatt litt spesielle ønsker når det kommer til sex.

Jo mer vi har pratet om det jo mer forstår jeg hvor kinky dette virkelig er.

Han liker at kvinnen er mer frempå, eller rett og slett dominerende. Han liker at jeg sitter på ansiktet hans. ..faktisk så liker han det bedre enn å være inni meg.

Alt dette har vært ok, og jeg liker å være med på alt dette. Så lenge vi har et nært forhold og masse vanlig sex i tillegg.

Men nå har han sagt at han ønsker at jeg skal tisse på han! :-O

Han tenner virkelig på dette, og har et sterkt ønske om å prøve det.

Hva i all verden?

Er dette noe som er vanlig å gjøre?

Er det noen av dere som har prøvd? Og hvordan er det?

Jeg vet virkelig ikke om jeg klarer... men ønsker å prøve før jeg sier nei.

Nå må jeg si at mannen er helt fantastisk på alle områder. Han er omtenksom og varm... og bare helt nydelig mot meg. Det er kun når det kommer til sex at svelger litt tungt innimellom.

Det jeg har prøvd liker jeg, men TISSE på han???

Erfaringer eller tanker rundt dette taes i mot med takk! :-)

Anonymous poster hash: 5bbf2...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva blir det neste han vil, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 67dec...49e
Skrevet

Tanken har slått meg også!

HI

Skrevet

Vi har et sexliv med mye dominans, der han dominerer og straffer,men dette er noe begge vil og det syns jeg er det viktigste :) Men vi har jo måtte prøve oss litt frem og det er jeg glad for :) Så om du vil prøve er det bare til å kjøre på,men om dette er noe du ikke vil, bør du la være :)

Det trenger ikke å bety at han vil gå enda lengre ;) Men hvem vet? :)

Anonymous poster hash: faf41...b2c

Skrevet

Jeg tisser på do. Punktum.

Anonymous poster hash: 018d3...950

Skrevet

Det er jo bare å prøve. Hvis du ikke liker det så gjør du det ikke på nytt.

Anonymous poster hash: 6caa9...313
Skrevet

Mange som tenner på det, men hvis du ikke vil så må han selvsagt respektere det.

Min mann og jeg har prøvd litt såkalt wet sex. Det var helt ok, ganske opphissende, men ikke noe vi gjør særlig ofte.

Jeg ville tatt det som et signal om at han stoler på deg når han deler slike ting med deg. Han vet jo ikke hvordan du reagerer så han risikerer avvisning.

Anonymous poster hash: b764c...214

Skrevet

Det er sant at det går å prøve en gang, og droppe det om det ikke er noe.

Men det må jo være uhyrlig uhygenisk?? :-) haha!

HI

Skrevet

Mange som tenner på det, men hvis du ikke vil så må han selvsagt respektere det.

Min mann og jeg har prøvd litt såkalt wet sex. Det var helt ok, ganske opphissende, men ikke noe vi gjør særlig ofte.

Jeg ville tatt det som et signal om at han stoler på deg når han deler slike ting med deg. Han vet jo ikke hvordan du reagerer så han risikerer avvisning.

Takk for svar! :-)

Hvem av dere tisset på hvem?

Og hvor tisset dere? Kroppen eller ansiktet?

Mye å tenke på!

HI

Skrevet

HI

Nå er ikke wetsex noe for meg. Uhygenisk er det imidlertig ikke, urin er helt sterilt i utgangspunktet ;) 

Skrevet

HI

Nå er ikke wetsex noe for meg. Uhygenisk er det imidlertig ikke, urin er helt sterilt i utgangspunktet ;)

Hmmm... kanskje ikke uhygenisk da? Det høres bare slik ut!

Mannen er lege, så han vet sikkert hva som er farlig og ikke... Det er bare meg som ikke har tenkt tanken på dette før.

Skrevet

Hvem av dere tisset på hvem?

Og hvor tisset dere? Kroppen eller ansiktet?

Mye å tenke på!

HI

Jeg tisser på han ofte med truse på. Tisser bare på kroppen hans.

Bare å prøve, kanskje liker du det😅

Skrevet

Så lenge det ikke innebar at han tisset på meg, så kunne jeg sikkert ha prøvd. Uhygienisk tror jeg ikke det er, hvis man tar sine forholdsregler.

Anonymous poster hash: 36e9c...cba
Skrevet

Gjorde det ofte før. Fikk en fetish for det da jeg var gravid. Næmannen tissa på musa mi. Tente som bare rakkern. Dette foregikk i dusjen selvfølgelig. Bare prøv :)

Anonymous poster hash: f1ae4...4ab

Skrevet

Au, den var vanskelig gitt..! Jeg kunne blitt med på mye, men å tisse på noen hadde jeg nok ikke klart. Jeg synes det er flott at han har åpnet seg for deg - for å tisse på noen må da være mer tabu enn å spørre om å ha trekant. 

Bare husk på å godta dine egne grenser og vær åpen med kjæresten din om dine grenser :)

Anonymous poster hash: 57d1c...d9f
Skrevet

Takk for masse flotte svar! :-)

Jeg kommer nok til å prøve. Og jeg vet at ham respekterer meg såpass at han godtar om jeg ikke vil mer.

HI

Skrevet

Ikke noe galt i å prøve så lenge du ikke føler deg presset til noe du ikke selv vil. Pass på grensene dine.

Om jeg var deg ville jeg tatt en ordentlig prat med ham (når dere ikke har sex) om hvor langt han ev. føler han må gå på sexfronten i et forhold. Jeg ville heller funnet ut tidlig i forholdet at vi ikke var kompatible nok på det seksuelle, enn senere når det er enda mer følelser involvert. Men som noen sier, det er ikke sikkert han har behov for å gå lenger.

Det viktigste er respekt og at det ikke blir noe press.

Jeg fikk tidlig en gang - på datenivå - høre at han gledet seg såååå til jeg skulle fiste ham. Det er langt over min grense, så var glad det kom opp så tidlig. Men om begge vil er det jo ikke noe galt i det.

Anonymous poster hash: 9d004...99d
Skrevet

Kjæresten jeg hadde da jeg var 18 år, tisset på meg, og jeg på han. Gjorde det noen ganger bare for å prøve, vi gjorde det i dusjen, og tisset på kroppen til hverandre. Var helt greit.

Anonymous poster hash: 72235...f9b
Skrevet

Jeg tenker mer på hvor grisete og vått det blir i senga. Fritt for å ikke rydde opp etterpå.

Skrevet

Takk for masse svar! :-)

Tenker at man kanskje burde ha et "tisselaken" under seg, eller flytte hele seansen inn til badet.

HI

Skrevet

Mannen og jeg har utforsket en del sexuelt sammen opp igjennom årene. Prøvde mye forskjellig bare for å prøve egentlig. Analsex blant annet tenner han på, men det var ikke noe for meg. Klarte ikke å slappe av.

Prøvd med fingre/div leketøy i rumpa hans, det var helt greit i følge han. Jeg syns det var spennende.

Fisting har vi ikke prøvd. Tenner ikke på det noen av oss, og jeg kan tenke meg at det gjør mer vondt enn det er godt.

Vi prøvde wetsex for noen år siden ettersom ingen av oss hadde prøvd det. Gjorde det i badekaret (lite vann) han tisset på mitt underliv og jeg satt meg over hans og tisset på han. Det tok litt tid før jeg fikk det til, da jeg har en eller annen psykisk sperre for å tisse på merkelige steder. Men Det var faktisk overraskende varmt og opphissende. Begge syns det var deilig og vi avsluttet med sex i dusjen. Prøvde en annen gang å tisse på han mens jeg hadde han inni meg, det var veldig vanskelig å få til. Tok lang tid og måtte konsentrere meg skikkelig for å slappe av nok og få fjernet psykiske hindre. Ikke noe vi har fortsatt med, men d var gøy å prøvd det og jeg husker det som veldig opphissende og deilig ;-)

Med en man føler seg trygg på så er det faktisk gøy å prøve litt forskjellige fetisjer.

Vi tenner begge på litt hard sex. At den andre er dominant, men som oftest blir det til vanlig sex.

Anonymous poster hash: 0c1ed...e79

Skrevet

En gang vi var på stranden i syden før vi fikk barn og mannen lå på en solseng satte jeg meg på magen hans og tisset😅 helt uten forvarsel. Han ble kjempekåt og måtte snu seg og ligge på magen i et kvarter før han kunne reise seg igjen. Jeg trodde jeg skulle dø av kåthet mens jeg så hvordan han slet med kuken som ikke ville bli slapp igjen😄. Etterpå gikk vi til rommet vårt og knullet som kaniner.

Så litt wet sex kan være godt krydder i sexlivet👌🏻

Skrevet

Fikk også dette spørsmålet fra kjæresten for en tid tilbake. Jeg tenkte: "Dette vet jeg mange liker, hvorfor ikke prøve selv om jeg er skeptisk?" Jeg ønsker ikke å bli tisset på, men prøvde å tisse på han. Jeg slet lenge med å klare å tisse, mannen ble mer og mer kåt. Det å se han bli så tent, er opphissende, men ikke selve tissingen.

Anonymous poster hash: 3f2d3...9ca

Skrevet

En gang vi var på stranden i syden før vi fikk barn og mannen lå på en solseng satte jeg meg på magen hans og tisset😅 helt uten forvarsel. Han ble kjempekåt og måtte snu seg og ligge på magen i et kvarter før han kunne reise seg igjen. Jeg trodde jeg skulle dø av kåthet mens jeg så hvordan han slet med kuken som ikke ville bli slapp igjen😄. Etterpå gikk vi til rommet vårt og knullet som kaniner.

Så litt wet sex kan være godt krydder i sexlivet👌🏻

Så bedrite gjort mot dem som skulle bruke solsengen etterpå.

Anonymous poster hash: 5430f...76d

Skrevet

Har prøvd mange ganger! Er overraskende pirrende faktisk.

En gang var mannen inni meg mens jeg tisset. Helt villt så kåt vi ble av det!!

Anonymous poster hash: e9fd6...01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...