Gå til innhold

Æsj, mannen min har blitt ekkel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre år siden når jeg møtte han var han en stram og flott kar som kledde seg pent og så bra ut. Nå har han lagt på seg 40 kg, driter i hvordan han ser ut og kler seg, og lukter helt jævlig.. Grunnet overvekten snorker han også, bare for å gjøre det ekstra festlig å sove sammen med han. (eller ikke sove) 

Sex er jo også et eventyr i seg selv. Uten at vi egentlig har snakket om det, kvier han seg for å være på topp. Han blir gjennomsvett etter noen få minutter, typ så det drypper svette på meg, eller puta og senga er søkkvåt. Ikke liker jeg ha han på topp heller, fordi han er så forbanna tung. Er jeg på topp er den svære magen hans i veien. Jeg tenner ikke på han lengre, og finner heller på unnskyldninger for ikke å ha sex.

Jeg har lagt på meg litt jeg også siden vi møttes, men jeg kommer meg fortsatt inn i de samme klærne. Han er tydeligvis flau over hvordan han ser ut, for han bruker store hettegensere (til og med på anledninger man helst kler seg pent som bursdager mm) og svære skjorter som er så gamle at de er hullete, slik at han kan skjule kroppen sin. Han kler av seg for meg under dyna, og han sitter alltid med en pute over magen i sofaen. Både hjemme og på besøk. 

Jeg klarer ikke dy meg når jeg tenker, kjære deg. Det er din egen feil når du spiser mer middag enn det dobbelte av det jeg og ungene spiser. Når du stapper i deg en hel pose potetgull eller en hel boks is når du har lyst på noe godt, og drikker mer brus enn vann. I tillegg til dette røyker han, og drikker gjerne noen pils i helgene. Han bruker majones på nært sagt alt han spiser, og han spiser gjerne en ekstra middag på kveldstid, et par timer før leggetid. Han spiser forsåvidt gjerne et lite måltid før middag også, er han sulten nok.

Jeg er så fortvilet. Jeg får han ikke ut heller å trene med meg. Jeg liker å jogge å gå turer ol for å holde meg i form, mens han helst vil sitte inne å spille spill å se på tv. I tillegg sover han gjerne et par timer på dagtid hver dag, i tillegg til nattesøvn. Jeg tenker dette er jo alt annet en sunt? 

Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke mer om han legger enda mer på seg. Jeg føler avsky når jeg ser han sitte der som et fleskeberg med buksa på si fordi den ikke rekker over valkene hans. Tips og råd? :(

Anonymous poster hash: 52dd7...be5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber han ikke? Lediggang er roten til alt ondt...

Anonymous poster hash: dc3b6...cdb

Skrevet

Bytte han ut med en annen?

Anonymous poster hash: 9b6fe...e54
Skrevet

Ei venninne av meg skrudde igjen sex-krana til han var gått ned i vekt. Hun forklarte han at hun ikke tente på han lengre, og at det ikke bld noe på'n inntil hun tente på han igjen. Funket som bare det.

Anonymous poster hash: b523d...e96

Skrevet

Ikke tving deg til å ha sex med han, det forbedrer ingenting. Har en grei mann, men er for tiden ganske oppgitt over at han aldri stiller opp når jobben min er på det mest krevende. Da begynner han selv på prosjekter, og har ingen tid til overs til hverken husarbeid, matlaging, handling eller barn. Men så er han jo såååå flink som arbeider i hagen, hjelper noen e. l.

Anonymous poster hash: 653a7...20a
Skrevet

Hva svarer dere her hvis det var hi som hadde lagt på seg og mannen nektet å ha sex med henne til hun var blitt mindre igjen?

Mitt tips er: For en dust! Bytt han ut med en gang. Du fortjener bedre osv.

Det er ikke bare vi kvinner som kan slite med kiloene. Du bør heller prøve å motivere han til å slanke seg og gjøre noe med det. Slik du beskriver dette så går det jo på helsa løs for han.

Anonymous poster hash: eb544...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...