Charming Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Hei! Jeg er gravid i uke 5+2. Meldte meg til jul på til Nordsjørittet. Sykkelritt på 9 mil. Har ingen planer om å "ta den helt ut", og har heller ikke trent for dette. Planen var bare å klare å gjennomføre, i rolig fint tempo som en lang tur. Imidlertid er jo 9 mil en påkjennelse uansett hvordan man vrir og vender på dette. Spesielt for en utrent. Hva tenker dere om dette i forhold til graviditeten? Svigermor skal kjøre oss til rittet, og i kveld skal sykler og alt klargjøres. De vet ingenting om graviditen. Må også sies at jeg har kjøpt inn ny sykkel, klær, briller osv osv til dette rittet. Så er en del tusener som går i dass om jeg ikke stiller for å si det sånn. Barnet i magen kommer SELVSAGT først uansett, og kan ikke prisgis. Elsker at jeg er gravid og vil ikke miste. Men hva tenker dere? Kan jeg fortsatt stille på startstreken i morgen tidlig og ta det rolig som planlagt eller bør jeg droppe hele greia...? ÅÅÅRH
**Cayenne** Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 90 km terreng er hardt uansett. Er du utrent? Da hadde jeg iallfall aldri tatt sjansen som gravid. Jeg er godt trent, og tok den ikke helt ut da jeg syklet birken (92 km), men likevel var det beinhardt.
Charming Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2015 90 km terreng er hardt uansett. Er du utrent? Da hadde jeg iallfall aldri tatt sjansen som gravid. Jeg er godt trent, og tok den ikke helt ut da jeg syklet birken (92 km), men likevel var det beinhardt. Har ikke trent opp mot rittet i det hele tatt. Trener heller ikke til hverdags. Stilte ikke på startstreken i går. Tenkte som du sa at det blir vel hardt uansett, med 90 km.
Gjest Me2u Skrevet 14. juni 2015 #4 Skrevet 14. juni 2015 Du skal ikke starte en ny hard treningsform som gravid. Hadde du vært trent i forkant hadde det ikke vært noe problem.
Charming Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2015 Hvordan gikk det? Syklet du? Som jeg skrev over her, syklet jeg ikke nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå