Frøken Ubesluttsom Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 (endret) for lønnsbetingelsene var for dårlige.... Nyter det fine været istede.. Benytter muligheten mens det er her... Jeg er nok i utgangspunktet ikke verdens beste husmoremne.... Fins det flere av oss????? Ønsker alle en fortryllende fredag og en magisk helg. Verdsett det viktige i livet... Endret 12. juni 2015 av Frøken Ubesluttsom
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Neida, her jobber hun overtid Jeg holder på med nedvask/rundvask av hele huset, og er snart ferdig med èn hel etasje Har vasket vegger, alle skap/kommoder, vasket dyner/puter og alt av tekstiler Er kjempedeilig å få gjort det, og det trengs absolutt! Så skal jeg reise på 4-ukers sommerferie om 4 uker med god samvittighet God helg til deg også! Anonymous poster hash: 5452e...2fe
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Her skulle helgevasken vært tatt, men det er den ikke... er jo så fint ute Anonymous poster hash: e5d54...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå