Gå til innhold

Hvorfor har dere ikke deksel på mobilene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på dere som ikke har deksel og som har dyre smarttelefoner. Dette er nemlig noe jeg har lurt på en stund nå. Her bruker dere tusenvis av kroner på en flott mobil, og så beskytter dere den ikke? Altså, alle vet jo at skjermene (og ev. bakside) kan knuse dersom man mister den. Og selv den mest stødige av oss kan være uheldig å miste den, eller noen andre kan miste den for den saks skyld, som et barn. Jeg synes stadig det er voksne og ellers oppegående mennesker rundt meg med dyre mobiler som sukker over de knuste skjermene på mobilene deres, men deksel, gjerne sånt som "lukker den inn", nei se, det har de ikke. Why???

Anonymous poster hash: 1bb72...9c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deksel er stygt, ser ikke poenget. En kaster ikke rundt seg med mobiltelefonen uansett, og den tåler fint et par runder i gulvet uten knuse. Aldri brukt deksel på mine mobiler og har aldri klart å knuse en eneste en. Ikke en gang på badegulvet. 

Anonymous poster hash: e93ad...414
Skrevet

Har deksel som følger med bak på mobilen ellers så kaster jeg ikke telefonen rundt og har en telefon som tåler en runde eller fem i gulvet, altså ikke iphone. Etter et år er det fortsatt ikke en eneste ripe i telefonen.

Anonymous poster hash: fa47a...0e0

Skrevet

Alle mine tlf, utenom denne Sony Experia, har tålt å gå i både gulv og asfalt. Dette er kompaktversjonen, som jeg ærlig talt trodde skulle tåle en støyt. To mnd tok det, så ble bakdekselet pulverisert mens tlf lå på bordet. Har nok vært i gulvet en gang eller to, men ikke på langt nær slik feks Samsungtelefoner jeg har hatt.

Skrevet

Vil anbefale alle å ha på et slikt :

https://www.komplett.no/panzerglass-iphone-6/825436

Da knuser ikke skjermen, kun beskyttelseglasset. Glasset er laget slik at det ikke kommer noen bobler eller lignende når du tar det på og en må studere telefonen for å klare å se at det er på. Det finnes også billigvarianter, men på de blir det mye lettere fingeravtrykk. 

Anonymous poster hash: 69507...85c
Skrevet

Fordi jeg har en drittelefon og håper den blir ødelagt snarest, noe den selvsagt ikke blir...:(

Skrevet (endret)

Hvis man bruker tusenvis på en fancy telefon, er det fordi man har glede av en dyr, fancy telefon. Hvis man dekker den til ser man den jo ikke, den virker større, og ingen ser hvilken telefon man har.

Mange av dem tåler faktisk en god del og. Min forrige telefon var en iPhone som jeg ikke hadde noe beskyttelse på. En gang glapp den ut av hånden min, deiset i bordet, deretter deiset den i gulvet, og spratt et par ganger rundt på gulvet. God som ny. Mistet den i tillegg mange ganger ute da jeg var ute på tur med hunden. Aldri et merke på den.

Endret av Pobie
Skrevet

Har iPhone. Første jeg hadde var iPhone 3.

Har hatt et deksel, har mistet telefonen i gulvet mange ganger. Alle jeg har hatt har gått i gulvet.

Den ene gangen den knuste iPhone 5, hadde jeg deksel på.

Anonymous poster hash: 3e099...86f

Skrevet

Jeg har deksel som jeg bruker når jeg er ute og har tlf i veska eller lommen etc for der er det gjerne nøkler og annet som kan ripe den opp, liker ikke bruke det hjemme.

Skrevet

Hva mener du? Jeg har sånn skinndings rundt tlf, men det hjelper ikke en dritt når man mister den på stener, så skjermen er allikevel knust :) men hva så, kan fortsatt bruke tlf.

Skrevet

Fordi det gjør mobilen srørre, klumpete og styggere.. jobben betaler for den så kosrer ikke meg noe om skjermen blir knust..

Anonymous poster hash: 2b7e7...50c

Skrevet

Det er stygt med beskyttelsesdeksel.

Jeg har en rimelig ny og dyr telefon, og vil vise den frem som den er!

Anonymous poster hash: 5373d...bbb

Skrevet

Firmaet betaler, så who cares? Hos oss i dette selskapet, så har nesten ingen deksel. Noen av sekretærene har det, men ikke noe vi har.

Anonymous poster hash: 8835c...501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...