Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Har nå fått hodet over vannet etter fødselen og ønsker skjønnhetstips. Har allerede begynt med oppstramming av kroppen og forsiktig slanking, men er skikkelig misfornøyd med hår, ansiktet, klesstilen og sprukne heler. Ønsker skjønnhetstips, hva gjør dere med hår, ansikt (sminke, øyenbryn som jeg ikke får til i det hele tatt), hvilke klær bruker dere som har overflødig hud på magen, mens resten av kroppen er str XS, og hvordan få penere føtter. P.S. Har ikke allverdens budsjett til å gjøre det ovennevnte, for eksempel må jeg farge håret hjemme, har ikke råd til å klippe meg hver måned eller kjøpe dyre merkeklær for 1000 kr plagget. Anonymous poster hash: d08bf...116
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Jeg fikk en aha opplevelse når jeg for ikke så lenge siden fikk stelt bryna mine hos en som er utrolig flink til akkurat dette. Får du gjort det skikkelig en gang, er det lettere å holde formen selv etter det. Men det koster ca 500kr da, men absolutt verdt det! Anonymous poster hash: 45a06...803
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Fotpleie med shellac, lakken holder lenge på tærne da de vokser lite, men koster jo litt da... Anonymous poster hash: 45a06...803
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Hår: Prøvde meg frem med god hjelp av bilder på internett Mitt største kompleks er pannen, så jeg har pannelugg. Jeg er også ganske kort, så har gått bort fra langt hår (gjør meg kortere). Ansikt: Prøvde meg frem, med god hjelp av internett Jeg bruker alltid mascara, og ofte lys foundation rundt og over nesen, litt i pannen, og på haken. Jevn hudtone er det som får meg til å føle meg mest vel. Bruker jeg foundation bruker jeg stort sett også et lag mineralpudder over. Rouge/solpudder er neste steg. For øynene er det flytende eyeliner i tillegg til mascara, skal jeg pynte meg bruker jeg øyenskygge i gull- og bruntoner. Øyenbryn har jeg nappet forsiktig over tid til jeg nå har en fasong jeg er fornøyd med. Jeg tar en del av endene (har nedadvendte bryn ytterst, og det gjør meg trøtt og dratt i ansiktet), og litt under buen slik at jeg får løftet øynene litt (de blir ikke så tunge/avstanden ned mot øyet blir større). Klesstil: Ganske klassisk/enkel, mye skinnyjeans med høyt liv (=holder inne magen ), skjorter/bluser, og gensere i blått, hvitt, striper, mørk grønt og svart. Noe rødt. Blonder hvis jeg skal pynte meg. Er nøye på at stoffene ikke ser billige ut. Bruker mye ankelstøvletter eller mørke joggesko. Føttene bryr jeg meg knapt om Anonymous poster hash: 446d0...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå