Gå til innhold

Hva handler dere i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..når dere er på sverigeshopping?

Anonymous poster hash: 59b55...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid karbonadedeig og kyllingfilet i allefall :) og brus og godis ;) røyker ikke lenger , men kjøper alltid med røyk til noen :)

Anonymous poster hash: fb529...f69

Skrevet

Hvitost

Brie

Spekemat

Kjøtt

Bacon

Caprisonne

Brus og farrisbokser

Te

Div mel

Sukker

Baketing

Funlight

Vasketabletter

Neutral vaskepulver og skyllemidden

Toalettsaker

Listerine er halve prisen

Snop

Snus

Fullkorn lasagneplater

Og ellers ting vi ikke har i norge.

Anonymous poster hash: 37065...a7f

Skrevet

Pleier å kjøpe kyllingfilet, kjøttdeig, kjøttboller, ost og ofte noen steker/biffer. Kjøper også god buljong fond for det er halve prisen fra her. Også kjøper mannen snus. 

Anonymous poster hash: 799a8...06f
Skrevet

Gulost, bacon, kyllingfilet, Options kakao, skinke, dopapir, melkeprodukter, glutenfrie produkter, hårfarge, vaskemidler og smågodt.

Skrevet

Flott, damer! Jeg/ vi er helt novise på harryhandling, så alle gode tips er mottatt med et stort takk! :-):-):-)

Skrevet

Hilsen HI

Skrevet

Capri sone du får 2 kartonger med 10 stk i for 29 kr, i Norge koster en kartong 80kr

spear ribs ( nam nam nam)

kyllingindrefileer ( nam nam)

Bacon fra tulliip

røyk

godis

hvit sjokolade fra milka

Skrevet

Tusen takk for tips!:-) Blir ny Emmaljungavogn og matvarebunkring i morgen:-)

Skrevet

fersk tortelini, kjøtt, pære brus, blå dåre brus, litt godis, mye tørr varer & små ting som sambo (svensk) ikke finner i norge eller mener smaker rart i norge. hunde mat, vaskepuler til både vakse maskin & oppvask, hunde godis, baby klær har vi kjøpt endel av (ikke så mye å spare på det, men har bare passa sån) & jeg kjøper endel daim, den er like stor som den man får kjøpt i norge men koster bare 17 kr, i norge koster den 35-40 kr. det er eneste sjokoladen jeg spiser så passer alltid på å kjøpe endel.

Anonymous poster hash: 7e04e...039
Skrevet

og ibux eller ipren som det heter i Sverige ( tror jeg) der koster det ca 30kr for en pakke med 30stk 400mg.

Skrevet

Bare husk at hvis dere blir stoppet av tollen så kan det hende dere blir tatt. Er vel varer for 3000 pr pers en får ha med seg hvis man har vært ute av landet i mindre enn 24 timer. Og er det Strømstad og Nordby dere skal på så står de mye ute nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...