Gå til innhold

Hjelp meg litt her jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev tidligere om mannen som sluttet å tenne på meg og erklærte sølibat i forholdet. Nå har jeg fått ham litt på gli og han er villig til å jobbe med sexen i forholdet, jeg sa da at det må være på hans premisser, siden han eier problemet. Hva synes dere? Jeg har tidligere dekket opp til romantisk middag, forført osv og blitt avvist hver gang. Nå som han er villig til å jobbe med sexlivet, tenker jeg feil hvis jeg mener at det da er HAN som skal stelle i stand romantikk og forføring, på sine egne premisser når han er klar, og ikke at JEG igjen skal prakke romantikken og det sensuelle over på ham? Ville ha vært glad for tilbakemeldinger :)

Anonymous poster hash: 81ead...14c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig må han ta ansvar!

Skrevet

Takk for svar :) Da venter jeg i spenning.

Anonymous poster hash: 81ead...14c
Skrevet

Hei,

Men har dere et godt forhold i bunnen? Hvis det er det som egentlig skurrer for ham, så må han/dere ta tak i dette. Tror ikke sexlysten blir særlig god om man sliter på andre plan.

Anonymous poster hash: 7b6ea...9d0

Skrevet

Dette med sex er så vanskelig... Mannen og jeg har et perfekt forhold. Samarbeider godt med barna, deler husarbeid, like interesser, kommuniserer godt, ler sammen osv. MEN han er som en bror for meg. Dvs kan godt holde rundt han og kysse LITT. Men sex? Blir kvalm av tanken. Dessverre ingen råd, men vær forberedt på at det er mulig det ikke ordner seg. Jeg blir kvalm og uvel når mannen spør/maser..

Anonymous poster hash: d56bc...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...